اخبار لوازم خانگی

بخش چهارم/ لوازم خانگی هوشمند، هوشمند تر می شوند!

همان طور که در مطالب گذشته اشاره شد، لوازم خانگی هوشمند در سال های اخیر پیشرفت گسترده ای داشته و به دلیل ایجاد آسایش و راحتی بیشتر برای عموم مردم بسیار مورد توجه قرار گرفته است._x000D_ به همین منظور و همچنین با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه CES 2018، سایت خبری ال کا ایران به معرفی محصولات و اخبار این فستیوال بزرگ فناوری پرداخته است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، همان طور که در مطالب گذشته اشاره شد، لوازم خانگی هوشمند در سال های اخیر  پیشرفت گسترده ای داشته و به دلیل ایجاد آسایش و راحتی بیشتر برای عموم مردم بسیار مورد توجه قرار گرفته است.

به همین منظور و همچنین با نزدیک شدن به زمان برگزاری نمایشگاه CES 2018، سایت خبری ال کا ایران به معرفی محصولات و اخبار این فستیوال بزرگ فناوری پرداخته است.

 

تشخیص چهره

اسکن کردن صورت  فناوری جدیدی نیست و پیش از این، علاقه مندان به دنیای خانه هوشمند شاهد معرفی این فناوری در بسیاری از محصولات مصرفی از جمله دوربین امنیتی  Netatmo Welcome بودند و اما پیشرفت ماشین های یادگیری تحولی عظیم در این حوزه ایجاد کرد و منجر به استفاده گسترده این فناوری در بسیاری از ابزارهای الکترونیکی مانند iPhone X، دوربین های Nest's IQ  و همچنین زنگ درب Hello شد.

به علاوه، استقبال گسترده از دوربین های امنیتی مجهز به “Person alerts” در سال گذشته موجب شده تا بسیاری از کمپانی های مطرح دنیا به دنبال عرضه ی نسخه های مشابه در CES 2018 باشند.

 عملکرد فناوری “Person alerts” به گونه ای است که توانایی شناسایی افراد را از حیوان خانگی همسایه کابران داشته و با ارسال هشدار، ساکنین خانه را باخبر می سازد.

نظر شما چیست؟