اخبار لوازم خانگی

سامسونگ محصولات خود را در داخل آمریکا تولید می‌کند

درپی افزایش تعرفه واردات محصولات شرکت های ال جی و سامسونگ در آمریکا، اولین کارخانه تولیدی سامسونگ در این کشور با ۳۸۰ میلیون دلار سرمایه گذاری افتتاح می شود تا این شرکت بدون اینکه مشمول تعرفه شود، محصولات خود را در آمریکا به فروش برساند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ کره جنوبی اعلام کرده است قصد دارد یک کارخانه بزرگ تولید لوازم خانگی در داخل کشور آمریکا احداث نماید و محصولات خود را در داخل این کشور تولید نماید.

این در حالیست که پیش از این شرکت ویرپول آمریکا که تولیدکننده لوازم خانگی است از شرکت های ال جی و سامسونگ کره جنوبی شکایت کرده بود. وزارت تجارت خارجی کشور آمریکا نیز درپی این شکایت اعلام کرده بود تعرفه واردات محصولات این شرکت های کره ای را افزایش می دهد.

وزارت تجارت خارجی آمریکا دلیل افزایش تعرفه واردات محصولات شرکت های ال جی و سامسونگ را حمایت از تولیدکنندگان داخلی در برابر محصولات ارزان قیمت خارجی اعلام کرده است.

شرکت های کره ای درپی افزایش تعرفه واردات آمریکا اعلام کردند این تصمیم دولت موجب افزایش قیمت محصولات و ایجاد شغل های غیر منصفانه در آمریکا خواهد شد.

با اینحال اولین کارخانه تولید محصولات سامسونگ در آمریکا به تازگی افتتاح خواهد شد. شرکت سامسونگ برای راه اندازی این کارخانه تولید لوازم خانگی بیش از ۳۸۰ میلیون دلار در ایالت کارولینای جنوبی سرمایه گذاری نموده است.

بازگرداندن اشتغال از دست رفته برای مردم آمریکا و سوق دادن شرکت های بزرگ به ایجاد مراکز تولیدی در داخل این کشور یکی از شعار های اصلی دونالد ترامپ در زمان انتخابات ریاست جمهوری بوده است.

از این رو دولت ترامپ سیاست های متعددی همچون تعرفه گذاری را برای افزایش فرصت های شغلی در داخل آمریکا به کار بسته است و ساخت کارخانه تولید لوازم خانگی توسط شرکت سامسونگ در آمریکا تنها یکی از مواردی است که در زمان ریاست جمهوری او رخ داده است.

نظر شما چیست؟