اخبار لوازم خانگی

برگزاری نمایشگاه لوازم خانگی در همدان از یکم بهمن ماه

هفدهمین نمایشگاه کالاهای خانگی و بازرگانی ، هم زمان با نهمین نمایشگاه فرش ماشینی،موکت،کف پوش و صنایع وابسته در محل نمایشگاه های بین المللی استان همدان برگزار خواهد شد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این نمایشگاه از تاریخ یکم بهمن ماه آغاز شده و در تاریخ ششم همان ماه به کار خود خاتمه می دهد.

در این نمایشگاه که در فضایی بالغ بر پنج هزار متر مربع و در سه سالن ابن سینا، الوند و هگمتانه برپا خواهد شد تعداد 80 واحد مشارکت کننده از سراسر کشور شامل شهرهای مشهد، اصفهان، قم، کاشان، اراک، کرمانشاه، سنندج، اردبیل، تهران و همدان حضور دارند و محصولات خود را عرضه می کنند.

کالاهای ارائه شده در نمایشگاه شامل انواع فرش و تابلو فرش های ماشینی،لوازم صوتی و تصویری، لوازم خانگی، لوازم خرد آشپزخانه، کالای خواب، صنایع دستی و … خواهد بود.

در این دوره شرکت های معتبری حضور دارند که می توان از این میان به نام هایی همچون شرکت امرسان، شارپ، اسنوا، دوو، سامسونگ، ال جی، مولینکس، کرال، پاکشوما، هیتاچی،AEG ، پاناسونیک، شرکت نگین جان و مه، دلمونتی، بوش،هود و سینک و … اشاره کرد.

حضور فراوان و پر شور شرکت ها و استان های مختلف در این نمایشگاه نشانگر این است که این عنوان نمایشگاهی به خوبی در سطح کشور شناخته شده و از اعتبار مناسبی برخوردار است.استقبال بسیار زیاد همشهریان نیز موید این نکته است که تنوع ، کیفیت و قیمت کالاهای عرضه شده مورد پسند عموم مردم قرار گرفته است.

ساعت بازدید نمایشگاه هر روز از ساعت 15 تا 21 و در روز جمعه به صورت یکسره از 10 تا 21 خواهد بود.

نظر شما چیست؟