سایر خبرها

گلکسی اس ۹ در چین ارزان‌تر از همه جا!

رئیس سامسونگ در چین به تازگی مدعی شده است که قیمت جدیدترین پرچمدار این شرکت یعنی گلکسی اس ۹ در چین کمتر از سایر کشورها خواهد بود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، به نقل از وب سایت Gizmochina، به تازگی سامسونگ، به طور رسمی اعلام کرده است که قصد دارد در جریان مراسم کنگره جهانی موبایل که در اواخر ماه فوریه (اوایل اسفند) برگزار و آغاز می‌شود، از جدیدترین پرچمدار و گوشی هوشمند خود یعنی گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس رونمایی خواهد کرد.

اخیرا هم ایوان بلس که به افشای اخبار تکنولوژی در فضای مجازی اینترنت معروف است اعلام کرده که معرفی پرچمدار جدید سامسونگ برای تاریخ ۲۶ فوریه ۲۰۱۸ در نظر گرفته شده است و زمان عرضه هر دو مدل از این پرچمدار نیز در ۲۶ مارس سال جاری میلادی یعنی ۲۵ اسفندماه خواهد بود.

حالا گویی شیان – رئیس سامسونگ در چین – نیز درباره این موضوع اعلام کرده است که کمترین قیمت عرضه این پرچمداران، گلکسی اس ۹ و گلکسی اس ۹ پلاس، در کشور چین در نظر گرفته شده است. کاربران چینی قادر خواهند بود نسبت به سایر کشورهای جهان با قیمت ارزان‌تری این گوشی‌های هوشمند جدید سامسونگ را خریداری و تهیه کنند.

طبق اطلاعات منتشر شده گلکسی اس ۹ در دو مدل با ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی و ۴ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد. این در حالی است که مدل پلاس با ۶ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی، مدلی با ۶ گیگابایت رم و ۱۲۸ گیگابایت حافظه داخلی و نهایتا مدلی با ۶ گیگابایت رم و ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی عرضه خواهد شد.

البته هنوز نمی‌توان به اطلاعات منتشر شده و گمانه‌زنی‌هایی که در فضای مجازی وجود دارد، اعتماد کرد و باید تا زمان رونمایی و معرفی رسمی توسط شرکت سامسونگ منتظر این پرچمداران جدید بمانیم و همانطور که می‌دانیم قیمت هیچ کدام از این مدل‌ها نیز قطعی و مشخص نشده است.

نظر شما چیست؟