اخبار لوازم خانگی

چرا پکیج “بوتان” گران شد؟

یک مقام مسئول در شرکت بوتان با بیان اینکه اوضاع امروز واحدهای تولیدی مانند گیر کردن واحدهای تولیدی میان دو چرخ دنده "رکود" و "قیمت تمام شده" است، گفت: به دلیل افزایش حدود ۳۰ درصدی نرخ ارز از ابتدای امسال تاکنون ناگزیر به افزایش قیمت شده‌ایم.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، قاسم مصطفوی در گفت‌وگو با تسنیم، در رابطه با افزایش 14 درصدی قیمت برخی از محصولات شرکت بوتان ، اظهارداشت: طی ماه‌های اخیر نرخ دلار نوسانات قابل توجهی را تجربه کرده و همین امر تأثیرات زیادی را بر قیمت تمام شده کالاهای صنعتی ایجاد کرده است..

وی با بیان اینکه قطعات اصلی پکیج های دیواری وارداتی هستند، افزود: افزایش قیمت این محصولات به دلیل افزایش حدود 30 درصدی نرخ ارز از ابتدای امسال تاکنون است. البته افزایش میانگین قیمت انواع فلزات در بازارهای جهانی و به تبع آن در کشور هم از عوامل تأثیر گذار در افزایش قیمت محصولات این شرکت بوده است.

این مقام مسئول در شرکت بوتان اضافه کرد: رکود موجود در بازار ایران و عدم امکان استفاده از ظرفیت کامل تولیدی توسط شرکتها، خود عامل دیگری برای افزایش قیمت تمام شده محصولات شده است. 

وی با بیان اینکه اوضاع امروز واحدهای تولیدی مانند گیر کردن واحدهای تولیدی میان دو چرخ دنده “رکود” و “قیمت تمام شده” است، گفت: عدم کشش بازار در افزایش قیمت محصولات و از طرفی فشار افزایش هر روزه قیمت تمام شده، تصمیم گیری را برای بسیاری از تولید کنندگان که در بلاتکلیفی قرار دارند سخت و چالشی شده کرده است.

 

نظر شما چیست؟