اخبار لوازم خانگی

باید از صنعت و تولیدکنندگان در امور مالیاتی و تامین اجتماعی حمایت شود

استاندار اصفهان گفت: در مجموعه‌هایی از صنعت باید یک گمرک اختصاصی برای شرکت‌ها ایجاد شود تا ورود و خروج کالاها تسهیل شود و این راهکار پس از مطالعات لازم عملیاتی خواهد بود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محسن مهرعلیزاده امروز در حاشیه بازدید از کارخانه اسنوا در جمع خبرنگاران با بیان اینکه اشتغال جوانان اولویت کار ماست، اظهار کرد: کارخانه اسنوا به شکل علمی و با مطالعات دقیق اقتصادی راه‌اندازی شده، مجهز به تکنولوژی روز است و برای دوام و بقای خود محاسبات لازم را انجام داده و می‌تواند بیش از این توسعه پیدا کند.

وی با بیان اینکه از عمر این مجتمع تولیدی چندین سال می گذرد و این نشان می دهد که مجموعه می تواند بیشتر در راستای توسعه گام بردارد، افزود: در نظر داریم با هر قیمتی با استفاده از مکانیسم های قانونی مانند کمیته های مشخص در راستای عملی کردن اقتصاد مقاومتی که در اختیارداریم در جهت حمایت از تولیدکنندگان و صنعتگران اقدام کنیم.

 استاندار اصفهان اضافه کرد: تولیدکنندگان به حمایت‌های قانونی نیازمند هستند تا در سیستم‌های مالیاتی و تأمین اجتماعی کمتر آسیب ببینند و بیشتر حمایت شوند.

مهرعلیزاده با بیان اینکه شرکت‌های ایرانی قابلیت این را دارند که در رابطه با مهندسی و تکنولوژی سرآمد افزایش توان‌های ملی شوند، تاکید کرد: در این راستا باید در جهت توسعه اشتغال عمل کنیم.

وی با اشاره به حمایت از تولید داخلی تصریح کرد: در استان تا جایی که بتوانیم با استفاده از مکانیسم های قانونی این کار را انجام خواهیم داد. همچنین در سطح ملی نیز باید از طریق مذاکره با وزرات خانه های ذی ربط این مشکل را رفع کنیم. در وزارت خانه صنعت و تجارت به فکر این قضیه هستند ولی باید با حقایق بیشتر آشنا بشوند.

استاندار اصفهان با تأکید بر اینکه تولید داخل باید به نقطه مطلوب برسد و برای این کار از هیچ حمایتی دریغ نمی‌کنیم، بیان داشت: ایجاد مناطق ویژه اقتصادی متعددی در استان‌ها غیر ممکن است چراکه با برنامه‌های کلان کشور هم‌خوانی ندارد، بنابراین در مجموعه‌هایی از صنعت باید یک گمرک اختصاصی برای شرکت‌ها ایجاد شود تا ورود و خروج کالاها تسهیل شود و این راهکار پس از مطالعات لازم عملیاتی خواهد بود.

نظر شما چیست؟