اخبار لوازم خانگی

طرح توسعه کارخانه محصولات صوتی و تصویری یک گروه صنعتی در اصفهان افتتاح شد

طرح توسعه کارخانه محصولات صوتی و تصویری گروه صنعتی انتخاب روز چهارشنبه با حضور استاندار اصفهان افتتاح شد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، این طرح که با حضور محسن مهرعلیزاده افتتاح شد شامل راه اندازی خطوط تمام‌ اتوماتیک تولید تلویزیون، خط تمام ‌اتوماتیک مونتاژ بردهای الکترونیکی، بهره ‌گیری از سیستم مانیتورینگ دارای قابلیت کنترل خطوط و افزایش قابلیت‌های فناورانه بدون وابستگی به خارج در وسعتی به مساحت 8 هزار متر مربع در شرکت مطهر ضمیر از زیر مجموعه های گروه صنعتی انتخاب است.
با آغاز این طرح 30 مدل محصولات جدید و متنوع با کیفیت و سرعت بیشتری تولید می شود و ساخت تلویزیون 65 و 75 اینچ از دیگر دستاوردهای افتتاح این طرح به شمار می رود.
کارخانه محصولات صوتی و تصویری گروه صنعتی انتخاب با در اختیار داشتن ضمن اخذ گواهینامه سیستم مدیریت یکپارچه (IMS) موفق به کسب پروانه کاربرد علامت اجباری از سازمان ملی استاندارد ایران نیز شد.
بهره‌گیری از فناوریهای روز دنیا و استفاده از دانش بدست آمده در سرمایه‌ گذاری ‌های بین‌ المللی در راه ‌اندازی و توسعه خطوط جدید و همکاری‌ های نزدیک با شرکت‌های معتبر جهان و استفاده از تجارب و دانش آنها موجب افزایش عمق تولید در این مجموعه و افزایش قابلیت‌های فناورانه بدون وابستگی در محصولات آن شده است.
استاندار اصفهان پیش از افتتاح این طرح از خطوط تولیدی این کارخانه شامل مجموعه تولید یخچال فریزر، واحد قالبسازی و پرسکاری، آزمایشگاه یخچال و ماشین لباسشویی و واحد تحقیق و توسعه بازدید کرد.
 

نظر شما چیست؟