اخبار لوازم خانگی

بخش انگلیسی «ال کا ایران» راه اندازی شد

متاسفانه تا به امروز هیچ رفرنسی برای سرمایه گذاران خارجی از بازار ایران وجود نداشت که بخش انگلیسی سایت "ال کا ایران" می تواند مرجع خوبی برای محققان بازار ایران باشد و این تنها یک مزایا از صد مزایای بخش خبر انگلیسی «ال کا ایران» است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، صنعت لوازم خانگی کشور بدون شک نیاز به تحولی اساسی دارد و این مهم تنها با همراهی و همدلی برندهای داخلی و واردکنندگان و همچنین مسئولین ذیربط امکان پذیر خواهد بود.

یکی از عمده ترین ضعف های این صنعت در داخل کشور نبود رسانه ای تخصصی در این حوزه بود که تیم خبری «ال کا ایران» به عنوان نخستین سایت خبری تخصصی اخبار لوازم خانگی در ایران فعالیت خود را آغاز کرد و به لطف خدا سومین سال حضور خود در این عرصه را تجربه می کنیم.

صنعتی که در تمامی کشورهای پیشرفته دنیا بخش عظیمی از ارزش افزوده کشور را به خود اختصاص داده، متاسفانه در کشور ما با چالش های جدی مواجه است که اگر این مشکلات بر طرف شود، صنعت لوازم خانگی ایران می تواند یکی از صنایع مهم در حوزه تولید اشتغال و ارز آوری به کشور باشد که در همین مسیر کمک شایانی به موضوع اقتصاد بدون نفت خواهد کرد.

تیم خبری «ال کا ایران» مفتخر است که از هم اکنون به صورت رسمی بخش انگلیسی سایت خبری ال کا ایران را نیز معرفی نماید.

متاسفانه تا به امروز هیچ رفرنسی برای سرمایه گذاران خارجی از بازار ایران وجود نداشت که بخش انگلیسی سایت “ال کا ایران” می تواند مرجع خوبی برای محققان بازار ایران باشد و این تنها یک مزایا از صد مزایای بخش خبر انگلیسی «ال کا ایران» است.

بار دیگر از تمامی برندهای داخلی و خارجی بازار ایران درخواست می کنیم که مانند همیشه در کنار ما حضور داشته باشند و با همدلی و همیاری در مسیر اطلاع رسانی دقیق و درست بازار ایران ما را یاری کنند.

بهنام وحیدی

مدیرمسئول و سردبیر پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»

نظر شما چیست؟