سایر خبرها

بروزسانی مرورگر اینترنتی گوگل کروم

جدیدترین نسخه مرورگر اینترنتی گوگل کروم با قابلیت مسدودسازی تبلیغات مزاحم، برای سیستم عاملهای اندروید، مک، ویندوز و لینوکس ارائه شده است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از وب سایت  ایندیپندنت، نسخه بروزسانی مرورگر اینترنتی گوگل کروم (نسخه ۶۴)، برای تمامی کاربرانی که از گوشی هایی با سیستم عامل اندروید و رایانه های با سیتسم عامل مک، ویندوز و لینوکس استفاده می کنند، در دسترس قرار گرفته است.

این بروزرسانی جدید قابلیت های جدید و جذابی دارد که می توان از مهمترین آنها به قابلیت مسدود و بلوکه کردن تبلیغات مزاحم و آگهی های نامربوط اشاره کرد. کاربران همچنین می توانند به طور همیشگی ویدیوهایی را که به طور خودکار بر روی صفحه نمایش پخش می شوند، را از بین برده و آنها را حذف کنند.

کاربران با گوشی های هوشمند اندرویدی به منظور دریافت بروزرسانی و آپدیت این نسخه ۶۴ از مرورگر اینترنتی گوگل کروم می توانند با مراجعه به فروشگاه آنلاین و اینترنتی پلی استور گوگل، این نسخه جدید را دریافت، دانلود و نصب کنند و از ویژگی های آن بهره ببرند.

این نسخه جدید همچنین دو باگ و ضعف امنیتی معروف اسپکتر و ملت داون را که به تازگی غول تکنولوژی اینتل آن را کشف کرده بود را اصلاح کرده تا کاربران در معرض این آسیب پذیری های پردازنده قرار نگیرند./ایسنا/

نظر شما چیست؟