اخبار لوازم خانگی

مراسم اهدای جوایز جشنواره عروسی بکو برگزار شد

شرکت بهستان تجارت ارس بعنوان تنها نماینده ی رسمی محصولات لوازم خانگی بکو در ایران روز شنبه مورخ 12/12/1396 در مراسمی که در دفتر مرکزی این شرکت برگزار گردید جوایز جشنواره عروسی را به 3 برنده خوش شانس خود اهدا نمود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت بهستان تجارت ارس بعنوان تنها نماینده ی رسمی محصولات لوازم خانگی بکو در ایران روز شنبه مورخ 12/12/1396 در مراسمی که در دفتر مرکزی این شرکت برگزار گردید جوایز جشنواره عروسی را به 3 برنده خوش شانس خود اهدا نمود. این جشنواره از 20 مرداد ماه تا 30 شهریور ماه 1396 در سطح مصرف کنندگان برگزار شده بود.

در این مراسم که با حضور مدیران ارشد شرکت بهستان تجارت ارس و برندگان محترم برگزار گردید سرکار خانم فاطمه ثابتی و آقای علی باقرزاده از کاشان و همچنین آقای مهرداد شاملو از تهران هر کدام یک سرویس طلا به ارزش 20 میلیون تومان دریافت نمودند.

مراسم قرعه کشی از بین واجدین شرایط پیشتر با حضور مدعوین در محل دفتر مرکزی برگزار گردیده بود و در اینستاگرام رسمی شرکت بهستان تجارت ارس نیز اطلاع رسانی شده بود.

در مراسم اهدای جوایز، مدیرعامل شرکت بهستان تجارت ارس با تاکید بر حفظ روحیه ی مشتری مداری و صیانت از حقوق مصرف کنندگان، اجرای چنین کمپینهایی را مشوق خریداران عنوان نمود و بر ادامه ی فعالیتهای بازاریابی و تبلیغات جهت جذب و ایجاد انگیزه در خریداران محترم تاکید کرد.

در پایان مراسم نیز عکس یادگاری جهت ثبت در تاریخچه شرکت بهستان تجارت ارس با برندگان عزیز گرفته شد.

نظر شما چیست؟