سایر خبرها

نسخه بعدی اندروید به زودی رونمایی می شود

گوگل احتمالا در اواسط ماه مارس سال جاری ۲۰۱۸ میلادی از نمونه آزمایشی نسخه بعدی سیستم عامل اندروید پرده‌برداری خواهد کرد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از وب سایت phonearena، گوگل به عنوان شرکت توسعه‌دهنده سیستم عامل محبوب  و پرطرفدار اندروید که معمولا طبق رسم هر ساله خود در فصل بهار  از نسخه آزمایشی اندروید مخصوص توسعه‌دهندگان رونمایی می‌کند، اعلام کرده که قصد دارد به زودی اندروید ۹.۰ معروف به اندروید پی را معرفی و عرضه کند.  

گوگل هر ساله با اختصاص دادن یک نام اختصاری و موجز از نسخه‌های جدید و به‌روزرسانی شده سیستم عامل اندروید پرده‌برداری می‌کند. اندکی پس از عرضه اندروید اوریو، گمانه‌زنی‌ها درباره نام خوشمزه نسخه بعدی اندروید آغاز شد چراکه این غول تکنولوژی همواره نام غذا و خوراکی‌های خوشمزه و معروف در جهان را بر روی نسخه‌های مختلف از اندروید خود می‌گذارد.

یکی از نام‌هایی که برای اندروید پی حدس زده می‌شود، Pineapple Pie به معنای ” پای آناناس ” است که با حرف انگلیسی P شروع می شود. انتظار می‌رود اندروید پی (Android P) در تاریخ ۸ الی ۱۰ مارس، حدودا سه روز دیگر به طور محدود و آزمایشی عرضه شود./ایسنا/

نظر شما چیست؟