اخبار لوازم خانگی

سامسونگ از تلویزیون های 2018 خود رونمایی رسمی می کند

شرکت بزرگ سامسونگ در تاریخ 7 مارس به صورت رسمی از تلویزیون های 2018 خود رونمایی خواهد کرد و اما پیش از آن، جزییات نسخه ی پرچمدار و البته پیشرفته Q9N را منتشر کرد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت بزرگ سامسونگ در تاریخ 7 مارس به صورت رسمی از تلویزیون های 2018 خود رونمایی خواهد کرد و اما پیش از آن، جزییات نسخه ی پرچمدار و البته پیشرفته Q9N را منتشر کرد.

تلویزیون Q9N به عنوان یکی از پیشرفته ترین محصولات سامسونگ در سال 2018 شناخته شده و در واقع جایگزین نسخه ی نه چندان محبوب Q9F است.

خوشبختانه، سامسونگ نشان تجاری Direct Full Array Elite را به ثبت رسانده و به سمت تولید پنل هایی با چینش کامل ال ای دی و قابلیت Local Dimming بازگشته است.

به علاوه، پیش بینی می شود سامسونگ نسخه های Q7N  و  Q6Nرا با پنل های LED LCD روانه ی بازار کند.

نسخه پرچم دار Q9N در اندازه های 65 و 75 اینچی به ترتیب با بهای 3799 و 5999 دلار در اختیار مشتریان قرار خواهد گرفت و باید خاطر نشان کرد، نسل جدید این سری تلویزیون ها در مقایسه با نسخه ی گذشته قیمت ارزان تری دارد.

بدیهی است که نسخه های Q9N به اندازه ی پنل هایی که بر اساس فناوری OLED ساخته می شوند، ظریف و باریک نبوده اما نیاز به جعبه الکترونیکی ندارند.

تلویزیون Q9N براساس پنل های  LCD خواهند بود که با فناوری کوانتوم دات ارتقا یافته اند و طبق شایعات منتشر شده، سامسونگ به سمت طراحی QDCF پیش می رود که برای اطمینان از آن باید تا فردا منتظر ماند.

تلویزیون های جدید سامسونگ با پشتیبانی از دستیار صوتی بیکسبی و SmartThings به بازار عرضه خواهد شد.

نظر شما چیست؟