اخبار لوازم خانگی

خرید لوازم خانگی در اولویت های آخر مردم در شب عید است

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان لوازم خانگی کوچک گفت: شب عید خرید لوازم خانگی در اولویت های آخر مردم قرار دارد و تولیدکنندگان ما در هیچ یک از نمایشگاه های بهاره شرکت نمی کنند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان لوازم خانگی کوچک، در برنامه گفت و گوی اقتصادی رادیو گفت و گو درخصوص کالای شب عید و سیاست تنظیم بازار، اظهار کرد: برای شب عید خرید لوازم خانگی در اولویت های آخر مردم قرار دارد و تولیدکنندگان ما در هیچ یک از نمایشگاه های بهاره شرکت نمی کنند، زیرا در فروشگاه به میزان زیاد کالاهای لوازم خانگی با کیفیت موجود است.

ابوالقاسم شانه ساز در خصوص وضعیت تولید داخلی در حوزه لوازم خانگی کوچک گفت: ظرفیت تولید ما به اندازه ۶ برابر نیاز کشور است و خوشبختانه کالاهای ما از نظر کیفی نیز مناسب است، اما به میزان زیادی هم در بازار کالاهای قاچاق موجود است.

دبیر انجمن صنفی کارفرمایی تولیدکنندگان لوازم خانگی کوچک بیان کرد: کیفیت کالاهای ایرانی در لوازم خانگی کوچک با برندهای خوب خارجی برابری می کند و نیازی نیست که مردم جامعه پولشان را صرف خرید کالاهای خارجی کنند به خصوص اینکه ما شبکه های گسترده خدمات پس از فروش نیز داریم.

شانه ساز تصریح کرد: در حال حاضر حدود ۶۰ درصد بازار لوازم خانگی کوچک در دست تولیدکنندگان داخلی و ۴۰ درصد آن در محاصره لوازم خارجی قرار دارد.

نظر شما چیست؟