اخبار لوازم خانگی

اهداف و رویکرد ایران کالا چیست؟

مدیر «ایران کالا» اهداف و رویکرد این شبکه که به طور رسمی افتتاح شد را به طور خلاصه توضیح داد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، اردشیر زابلی‌زاده در گفت‌وگویی با ایسنا در پاسخ به پرسشی درباره اهداف و رویکردهای شبکه «ایران کالا» و تفاوت آن با شبکه تعطیل شده بازار، اظهار کرد: تفاوت این شبکه با شبکه بازار این است که ما به تولیدکننده و محصول کاری نداریم، بلکه هدف ما نشانه‌ای تجاری است. ما می‌خواهیم برندسازی کنیم و برای جذب مخاطب در ژانرهای مختلف تلویزیونی برنامه‌هایی مانند مسابقه، نمایش، پویانمایی و … تولید خواهیم کرد. در واقع با تولید چنین ژانرهایی سعی می‌کنیم مخاطب خود را جذب و از تولید ملی حمایت کنیم.

او با تاکید بر حمایت از تولید ملی، صنایع کوچک و متوسط در شبکه ایران کالا اظهار کرد: ما هدف درآمدزایی نداریم بلکه هدف ما حمایت از تولید ملی، صنایع کوچک و متوسط است. این صنایع در حال حاضر درآمد چندانی ندارند که بخواهیم از طریق آن‌ها برای خود درآمدی ایجاد کنیم و قصد ما حمایت از آن‌هاست.

مدیر شبکه ایران کالا در پاسخ به پرسش ایسنا مبنی بر اینکه آیا راه‌اندازی شبکه ایران کالا به معنای تمرکز آگهی‌های بازرگانی در یک شبکه و کاهش این تبلیغات در دیگر شبکه‌های تلویزیونی است؟ توضیح داد: آگهی‌های بازرگانی در حوزه‌ی اداره کل بازرگانی هستند و از شبکه ایران کالا متفاوت است.

مراسم افتتاح رسمی شبکه «ایران کالا» که حدود یک سال از پخش آزمایشی آن می‌گذشت، ۱۲ اسفند ماه با حضور جمعی از سیاسیون، اهالی فرهنگ و هنر و ورزش در مرکز همایش‌های صداوسیما برگزار شد.

نظر شما چیست؟