اخبار لوازم خانگی

عملکرد فوق العاده ی محصولات خانگی در بازار ترکیه

بنا به گزارش GfK Temax، فروش کالاهای مصرفی در بازار ترکیه 19.4 درصد در سه ماه ی سوم سال 2017 به نسبت مدت مشابه در سال 2016 افزایش پیدا کرده است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بنا به گزارش  GfK Temax، فروش کالاهای مصرفی در بازار ترکیه 19.4 درصد در سه ماه ی سوم سال 2017 به نسبت مدت مشابه در سال 2016 افزایش پیدا کرده است.

تمامی بخش ها به ویژه ارتباطات مخابراتی، لوازم خانگی بزرگ و لوازم الکترونیکی عملکرد فوق العاده را ثبت کرده اند که به ترتیب 23.8، 21.6 و 19.1 درصد رشد داشته اند.

تمامی محصولات در بخش لوازم خانگی بزرگ رشد دو رقمی داشته اند اما بیش ترین تقاضا مربوط به یخچال فریزرهای  No Frost bottom و ماشین لباسشویی های 9 کیلویی می شود.

در واقع، احتمال لغو مالیات های OTV نیز تاثیرات مثبتی را به همراه داشته است.

بر اساس این گزارش در بخش لوازم خانگی کوچک نیز محصولاتی مانند قهوه ساز، ساندویچ ساز گریل، وافل ساز و جاروبرقی بیش ترین میزان فروش را به خود اختصاص داده اند.

در میان محصولات مذکور، جاروبرقی های cyclonic و قهوه سازهای ترکیش  بیش از محصولات دیگر در بازار ترکیه محبوب هستند.

به علاوه، کالای های الکترونیکی به لطف ساندبار،اسپیکر و تلویزیون های 60 اینچی با رشد دو رقمی مواجه شده اند و این در حالی است که محصولاتی مانند سامانه ناوبری خودرو، دی وی دی پلیر و هدفون از روند رو به رشدی برخوردار نیستند.

نظر شما چیست؟