اخبار لوازم خانگی

حمایت از کالای ایرانی به نفع اشتغال و اقتصاد کشور است

عضو کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی با اشاره به نامگذاری سال 97 از سوی رهبر انقلاب با عنوان حمایت از کالای ایرانی، گفت: حمایت از کالای ایرانی به نفع ملت، اشتغال و اقتصاد کشور است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، محمود بهمنی روز چهارشنبه در نخستین نشست شورای اداری شهرستان ساوجبلاغ، افزود: حمایت از کالای ایرانی، مانع از قاچاق کالای خارجی می شود که این امر نیز به نفع ملت، جوانان و اقتصاد کشور است.
وی با اشاره به اینکه وقتی کالای ایرانی تولید می شود نباید از تولیدات خارجی استفاده کرد، گفت: مدیران و کارگران نیز باید تولیدات داخلی را به سمت بالا بردن کیفیت سوق دهند.
نماینده مردم ساوجبلاغ، طالقان و نظرآباد در مجلس شورای اسلامی تاکید کرد: کیفیت بالای کالای ایرانی نه تنها منجر به خرید شهروندان می شود، بلکه باعث تشویق تولیدکنندگان برای بهتر عمل کردن خواهد شد.
بهمنی افزود: خوب است دانشگاه های ما متناسب با نیاز جامعه به تربیت دانشجو اقدام کنند، وقتی 20 هزار فارغ التحصیل دکتری سیاسی تربیت کنیم و فقط نیاز به جذب یکهزار داشته باشیم، این یعنی اتلاف وقت و سرمایه.
بهمنی خواستار تربیت دانشجویان فنی و آماده به کار در صنعت و کشاورزی شد و گفت: ادارات چوب لای چرخ صنعت نگذراند، بعضی از صاحبان صنعت گاهی برای دریافت مجوز تا دوسال دوندگی می کنند و اجرای طرح آنها 9 ماه طول می کشد. این انصاف نیست ما صاحب سرمایه را معطل کنیم./ایرنا/

نظر شما چیست؟