سایر خبرها

گوگل در حال طراحی نسخه جدید جی میل

گزارش‌های منتشر شده حاکی از آن است که گوگل قصد دارد طراحی نسخه وب سرویس پست الکترونیک جی‌میل خود بازطراحی و به‌روزرسانی کند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از وب سایت phonearena، گوگل که مدتهاست سرویس ایمیل یا پست الکترونیکی جی‌میل خود را به‌روزرسانی و بازطراحی نکرده است، گویا قصد دارد این کار را انجام و به شکل و ظاهر جی‌میل سر و سامان بدهد.

گوگل علاوه بر طراحی جدید، تصمیم گرفته است که قابلیت‌های جدیدی را نیز به جی‌میل اضافه کند تا کاربران بتوانند دسترسی‌های بیشتر و بهتری را در این سرویس داشته باشند.

سرویس پست الکترونیکی یا جی‌میل که توسط گوگل برای استفاده کاربران طراحی و ارائه شد، توانست در همان روزها و سالهای نخست طرفداران بسیاری را به خود جلب کند چراکه نسبت به سایر سرویس‌های مشابه همچون یاهو، از رابط کاربری بهتری برخوردار بود.

حالا به نظر می‌رسد گوگل می‌خواهد به زودی ویژگی‌های جدیدی همچون پاسخ هوشمند، امکان به خواب فرو بردن ایمیل‌ها و پشتیبانی از حالت آفلاین را برای نسخه‌ی وب جی‌میل را علاوه بر طراحی جدید ارائه دهد.

البته هنوز مشخص نیست که طراحی و شکل جدید جی‌میل به چه صورت خواهد بود اما احتمالا آیکون‌ها، رنگ‌ها و باکس‌های موجود در جی‌میل به صورت جدید و مرتب‌تری در خواهند آمد.

یکی از سخنگویان گوگل درباره صحت و تایید این موضوع، گفت: ما اکنون در حال توسعه، طراحی و به‌روزرسانی عمده و بزرگی برای سرویس جی‌میل هستیم و در تلاشیم تا در مدت زمان اندکی، آن را به مرحله اعلام رسمی و سپس انتشار نهایی برسانیم.

بنابراین طبق گفته‌های گوگل و گزارش‌های منتشره، باید منتظر بمانیم تا ببینیم چه زمانی جی‌میل به‌روزرسانی و بازطراحی می‌شود و چه قابلیت‌های جدیدی به آن اضافه خواهد شد./ایسنا/

نظر شما چیست؟