اخبار لوازم خانگی

جایزه ستاره انرژی 2018 به شرکت بکو رسید

بکو آمریکا با دریافت جایزه ی 2018 ENERGY STAR افتخاری دیگر را در کارنامه ی خود به ثبت رسانید.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بکو آمریکا با دریافت جایزه ی 2018 ENERGY STAR  افتخاری دیگر را در کارنامه ی خود به ثبت رسانید. دستاوردهای شرکت بکو U.S.A. توسط آژانس حفاظت از محیط زیست ایالات متحده و وزارت انرژی ایالات متحده در یک مراسم در واشنگتن دی سی در تاریخ 20 آوریل 2018 به رسمیت شناخته شده است.

 شرکت لوازم خانگی بکو به دلیل پیشگامی مستمر در حفاظت از محیط زیست و ساخت محصولاتی با بازده انرژی بالا موفق به دریافت گواهینامه ی انرژی استار شد.

بکو عنوان برجسته ترین برند لوازم خانگی اروپا را یدک می کشد که به تازگی وارد بازار آمریکای شمالی شده است و به نظر می رسد که در آینده ی نزدیک شاهد موفقیت های بیشتری از این برند لوازم خانگی باشیم.

 حسن علی یاردیمچی، مدیر عامل شرکت بکو در این خصوص عنوان کرد، “ما از دریافت جایزه استار انرژی 2018 بسیار خرسندیم و این جایزه ی نشانه قرار گرفتن ما در مسیر درست است و در واقع تمام تلاش ما برای عرضه محصولاتی با کیفیت و ایجاد نوآوری است.”

محصولاتی مانند خشک کن های Ventless Heat Pump و ماشین لباسشویی های کامپکت بکو به سبب مصرف پایین آب و برق از سازگارترین محصولات خانگی بامحیط زیست محسوب می شوند.

به علاوه، ماشین لباسشویی های این برند ترک مجهز به سیستم تنظیم کننده ی آب است که از مصرف بی رویه ی آب جلوگیری می کند.

لازم به ذکر است که محصولات بکو با استقبال خوبی در ایران مواجه هستند و شرکت بهستان تجارت ارس نمایندگی انحصار بکو در ایران می باشد که در زمینه فروش و خدمات پس از فروش فعالیت می کند.

انتهای پیام

نظر شما چیست؟