سایر خبرها

Galaxy J2 Core اولین گوشی Android Go سامسونگ خواهد بود

Galaxy J2 Core اولین گوشی Android Go این نسخه از اندروید که مخصوص گوشی‌های بسیار ارزان‌قیمت با رم 1 گیگابایت و کمتر طراحی شده ‌اخیراً توسط بسیاری از گوشی‌سازان جهان مورد پشتیبانی قرار گرفته‌است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،شنیده‌ها حاکی از آن است که شرکت بعدی که به جمع سازندگان گوشی‌های Android Go خواهد پیوست سامسونگ است. این نسخه از اندروید که مخصوص گوشی‌های بسیار ارزان‌قیمت با رم 1 گیگابایت و کمتر طراحی شده ‌اخیراً توسط بسیاری از گوشی‌سازان جهان مورد پشتیبانی قرار گرفته‌است.

به تازگی یک گوشی معرفی نشده از سامسونگ در نرم‌افزار بنچمارک Geekbench رویت شده است که با نگاهی به مشخصات این گوشی می‌توان گفت که احتمالاً اولین دستگاه Android Go این کمپانی کره‌ای خواهد بود. شماره مدل این گوشی در نرم‌افزار بنچمارک SM-J260Gبوده و مجهز به چیپست اگزینوس 7570 و 11 گیگابایت رم است.

اطلاعات دیگری که نشان می‌دهد این دستگاه احتمالاً اولین گوشی Android Go سامسونگ باشد نام مادربرد آن یعنی “Universal7570_Go” است. مهم‌تر از آن سیستم‌عامل این گوشی اندروید اوریو 8.1 ذکر‌شده است که اگر نسخه‌ی Go نباشد، استفاده از آن بر روی دستگاهی با  این مشخصات غیرممکن است.

طبق شایعات و بر اساس شماره مدل، این گوشی به احتمال فراوان Galaxy J2 Core نام  خواهد داشت، اما همچنان باید منتظر تایید رسمی آن از سوی سامسونگ ماند. در صورت تایید، آغاز عرضه‌ی این گوشی از بازارهای در حال توسعه‌ای همچون هند خواهد بود.

 

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟