جالب و خواندنی

میز پای تخت خواب یا یخچال!

تکنولوژی با سرعت برق آسایی در حال پیشرفت و توسعه به تمام بخش های زندگی است. لوازم منزل نیز از این قائده مستثنی نیست.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، با توجه به پیشرفت تکنولوژی، ما در آینده زندگی متفاوتی را تجربه خواهیم کرد و بسیاری از شرکت ها به منظور راحت کردن زندگی بشر در تلاش برای عرضه محصولات جدید هستند.

اخیرا میز هوشمندی با عنوان Sobro به بازار معرفی شده که به دلیل قابلیت های متمایز توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب کرده است.

این میز چندکاره به منظور راحتی مشتریان با تکنولوژی همراه شده و قابلیت های بی نظیری ارائه می دهد.

میز هوشمند Sobro  یک انتخاب ایده آل برای کنار تخت خواب محسوب می شود که به سبب ویژگی چند کاره بودن، از خرید وسایل اضافی جلوگیری می کند.

همان طور که در تصویر مشخص است، کشوهایی برای این میز هوشمند در نظر گرفته شده که کارایی متفاوتی دارند.

یکی از این کشوها به منظور قرار دادن اشیا شخصی و یا ارزشمند از قابلیت قفل شدن برخوردار است و در واقع کشو دوم نقش یک یخچال را ایفا می کند که به لطف آن دیگر نیاز نیست در نیمه های شب برای نوشیدن آب خنک به آشپزخانه بروید.

ازدیگر قابلیت های آن می توان به شارژ کردن گوشی همراه از طریق وایرلس و یا پورت USB اشاره کرد.

 گوش دادن به موزیک در هنگام خواب از عادت های افراد زیادی است که این میز با بهره بردن از اسپیکر بلوتوثی، این امکان را نیز فراهم کرده است.

احساس راحتی در اتاق خواب از اهمیت به سزایی برخوردار است، از این رو، با انتخاب حالت های مختلف و یا روشنایی مورد علاقه خود از طریق اپلیکیشن این محصول، آرامش بیش تری را تجربه کنید.

این محصول در سه رنگ متنوع با قیمت پایه 399 دلار به بازار عرضه می شود.

نظر شما چیست؟