اخبار لوازم خانگی

اهدای جایزه بهترین خرده فروش انگلیس به آمازون

بنا به گزارشات در سال 2015، 67% افراد بزرگسال در آمریکا حداقل ماهی یک بار و 33% هر هفته به صورت آنلاین خرید کرده‌اند. این در حالی است که آمار خرید هفتگی در سال 2014، 24% بوده است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بنا به گزارشات در سال 2015،  67% افراد بزرگسال در آمریکا حداقل ماهی یک بار و 33% هر هفته به صورت آنلاین خرید کرده‌اند. این در حالی است که آمار خرید هفتگی در سال 2014،  24% بوده است.

همزمان با رشد تجارت الکترونیک، بازارهای آنلاین نظیر Amazon  پیشنهادهای بهتری را برای خریداران خود در نظر می‌گیرند.

فروشگاه آمازون به سبب ارائه خدمات بی نقص و عیب، رضایت خریدار و قیمت های کم تر موفق به دریافت جوایز رضایت مندی مشتریان گلوبال دیتا برای عنوان های ” بهترین خرده فروش”، بهترین خرده فروش الکترونیکی” و “بهترین خرده فروش آنلاین” شد.

این جوایز میزان رضایتمندی مشتریان را از بازارهای خرده فروشی مشخص می کند.

لازم به ذکر است که این تحقیقات در دو بخش مورد بررسی قرار گرفت: بخش اول مربوط خریدارانی بود که تنها از فروشگاه های آنلاین کالاهای خود را تهیه می کنند و در بخش دیگر، نظر سنجی از میان 10 خریداری انجام شد که با کانال های مختلف اقدام به خرید کالای خود می کنند.

مارن هینتون، مدیر این تحقیقات گفت، آمازون تمرکز ویژه ای به رضایت مندی مشتری دارد و این موفقیت نشان از عملکرد فوق العاده ی او در ارائه خدمات به مشتریان است.

با توجه به رشد بازار خرده فروشی آنلاین در انگلیس، فروش آمازون در سال های اخیر رشد بی سابقه ای را تجربه کرده است.

اتنهای پیام/

نظر شما چیست؟