سایر خبرها

۱/۸ میلیارد کاربر فعال در یوتیوب

شبکه اجتماعی یوتیوب میزبانی بیش از ۱.۸ میلیارد کاربر تعداد کاربران و اعضای فعال را به خود اختصاص داده است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از وب سایت phonearena، یوتیوب که هم‌اکنون بزرگترین پلت‌فرم ویدیویی و تماشای فیلم آنلاین در جهان محسوب می‌شود، این روزها از استقبال بی‌نظیر و بسیار چشمگیری از سوی کاربرانش مواجه شده است، به گونه‌ای که سوزان وویچیتسکی – مدیر ارشد اجرایی شرکت یوتیوب – به تازگی اعلام کرده است تعداد کاربران عضو در این شبکه اجتماعی از رکورد ماه گذشته خود نیز که ۱.۵ میلیارد نفر بود، سبقت گرفت و به عدد ۱.۸ میلیارد عضو فعال رسیده است.

وی که در جریان رویداد Brandcast سخنرانی می‌کرد، گفت تنها در یک بازه زمانی ۱۰ ماهه، تعداد ۳۰۰ میلیون کاربر و عضو به این شبکه اجتماعی افزوده شده و تعداد مشترکین آن را به ۱.۸ میلیارد کاربر رسانده است. این افزایش بی‌نظیر و قابل ملاحظه در تعداد کاربران و اعضای فعال در یوتیوب به وضوح نشان دهنده موفقیت این شبکه اجتماعی ویدیو محور است.

او در ادامه سخنان و اظهارات خود همچنین افزود: اعلام این اعداد و ارقام درحالیست که تعداد بسیاری از کاربران در یوتیوب عضو نیستند و برای عضویت در آن ثبت نام نکرده‌اند. این بدان معناست که تعداد مخاطبان و طرفداران یوتیوب بسیار بیشتر از ۱.۸ میلیارد کاربر است.

یوتیوب تحت تاثیر قوانین و مقررات سخت‌گیرانه وضع شده در سال‌های اخیر روزهای سختی را پشت سر گذاشته است و به همین منظور نیز بیش از ۱۰ هزار متخصص امنیتی و بازرسی را برای نظارت برروی محتوای به اشتراک گذاشته شده استخدام کرد و از هوش مصنوعی نیز کمک گرفت تا از فشارهای وارده بر روی خود بکاهد.

این شبکه اجتماعی در سه ماهه چهارم سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی، بیش از ۸.۳ میلیون ویدیوی به اشتراک گذاشته شده بر روی پلت‌فرم خود را حذف و مسدود کرد. /ایسنا/

انتهای پیام

نظر شما چیست؟