سایر خبرها

کنترل ممنوعیت عرضه طلای خارجی و دست دوم در استان تهران

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گفت: ممنوعیت قانونی عرضه طلای خارجی و دست دوم در استان تهران کنترل می شود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، علی اکبر پوراحمدنژاد صبح سه شنبه در جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران طی سخنانی ضمن ارائه گزارشی از اقدامات انجام شده با بیان این که هیچ سفارشی در بخش رسیدگی به پرونده های قاچاق پذیرفته نیست، گفت: رسیدگی به پرونده های واصله از اماکن قضایی پس از طی فرآیند قانونی به قدرت انجام می شود.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران سپس به التهاب بازار طلا و ارز اشاره کرد و گفت: بازرسی و کنترل ١١ نقطه از مراکز عمده عرضه طلا و جواهر در تهران از سال گذشته آغاز شده است و هم چنان ادامه دارد.

وی ادامه داد: کنترل ممنوعیت قانونی عرضه طلای خارجی و دست دوم نیز در دستور کار قرار گرفته است.

دبیر کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران گزارش های مردمی را در کشفیات بازار طلا و ارز بسیار اثر گذار دانست و افزود: باید در زمینه مقابله با قاچاق کالا و ارز فرهنگ سازی کنیم و در این بخش صداو سیما و شهرداری تهران می توانند بسیار تاثیرگذار باشند.

پوراحمدنژاد سپس به مقابله با قاچاق کالاهای سلامت محور اشاره کرد و افزود: همکاری دانشگاه های علوم پزشکی بسیار موثر است، که تاکنون همکاری های خوبی در این زمینه شاهد بودیم.

بر اساس این گزارش، جلسه کمیسیون مبارزه با قاچاق کالا و ارز استان تهران، صبح سه شنبه به ریاست محمدحسین مقیمی استاندار تهران و با حضور محسن همدانی معاون امور امنیتی و انتظامی استانداری و اعضای کمیسیون برگزار شد./مهر/

نظر شما چیست؟