اخبار لوازم خانگی

هر آنچه که باید از ساندویچ ساز ناسا بدانید

برند ناسا یک شرکت آلمانی است که با شعار نهایت، امنیت، سلامت و آرامش شروع به کار کرد. از آنجایی که آلمانی ها به دوام ساخت، تکنولوژی و طراحی ساخت معروف هستند، رگه هایی از تمام آنچه که گفته شد نیز در این محصولات می بینیم که معمولا نظر بانوان را نیز به خود جذب خواهد کرد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار  پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، برند ناسا یک شرکت آلمانی است که با شعار نهایت، امنیت، سلامت و آرامش شروع به کار کرد. از آنجایی که آلمانی ها به دوام ساخت، تکنولوژی و طراحی ساخت معروف هستند، رگه هایی از تمام آنچه که گفته شد نیز در این محصولات می بینیم که معمولا نظر بانوان را نیز به خود جذب خواهد کرد.

این آلمانی تازه وارد بازار ایران با 3 دهه حضور در حوزه لوازم خانگی و آشپزخانه در کشورهای مختلف جهان، مشغول به فعالیت است که از سال 2005 میلادی در راستای توسعه آرمان های شرکت و گسترش فعالیت های خود در کشور های رو به توسعه خاورمیانه همکاری خود را با شرکت نما آریا آغاز کرد.

به همین بهانه نگاهی تخصصی خواهیم داشت به یکی از محصولات برند ناسا که در بازار لوازم خوانگی ایران موجود است.

 

ساندویچ ساز ناسا الکتریک مدل:NS606

– این دستگاه با طراحی زیبا و کاربردی جهت آماده سازی سریع غذاهای گرم و سالم مثل اسنک و ساندویچ های گرم و گریل کردن مواد غذایی دلخواه شما ساخته شده است. قسمت بالایی این دستگاه از جنس استیل زد زنگ ساخته شده که علاوه بر طراحی زیبا به راحتی در تمیز کردن آن به کاربر کمک می کند.

– توان مصرفی برق در این دستگاه 1500 وات و بسامد 50/60 هرتز است. این دستگاه مجهز به چراغ توان و چراغ آماده بودن صفحات نیز بوده و زمانی که برق دستگاه متصل باشد چراغ قرمز روشن و هنگام گرم شدن به چراغ سبز و پس از گرم شدن صفحات به حرارت لازم پخت، این چراغ خاموش می شود.

– در ساندویچ ساز ناسا  از دسته های دارای عایق ضد گرما استفاده شده که از داغ شدن دسته ها هنگام پخت پز جلوگیری می کند این دسته های پلاستیکی دارای سهولت قابل باز و بسته بودن است که قابلیت نظارت بر پخت و پز را به کابر می دهد.

– ساندویچ ساز NS606 ناسا از دو صفحه گریل ساز که از جنس چدن و مثلثی شکل ساخته شده اند تشکیل شده که امکان تهیه 8 تیکه ساندویچ را به طور هم زمان برای کاربر فراهم می سازد وهمچنین این صفحه ها به راحتی قابل تعویض است.

– این محصول ناسا دارای پایه های ضد لغزش است که به هنگام استفاده از دستگاه، از لغزش بدنه جلوگیری می کند. این محصول به دورنگ  نقره ای و مشکی در بازار لوازم خانگی عرضه شده است.

 

انتهای پیام/

 

 

نظر شما چیست؟