اخبار لوازم خانگی

آی ربات گزارش مالی سه ماهه اول 2018 را منتشر کرد

شرکت آی ربات iRobot به تازگی گزارش های مالی خود را برای سه ماهه اول سال 2018 منتشر کرده است

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت آی ربات ( (iRobot به تازگی گزارش های مالی خود را برای سه ماهه اول سال 2018 منتشر کرده است.

در سه ماهه نخست سال مالی 2018، آی ربات 217.1 میلیون دلار سود داشته و در مقایسه با آمار سه ماهه نخست سال 2017 وسود 168.5میلیون دلار آنها، شاهد رشد قابل توجهی هستیم.

سود عملیاتی هم در این دوره رقم 25.4 میلیون دلار را نشان می دهد که این مقدار در مدت مشابه در سال 2017،  21.6 میلیون دلار بوده است.

سود سه ماهه نخست سال 2018، رشد 26 درصدی را در آمریکا ثبت کرده و شایان ذکر است، در سال گذشته این رقم در سطح بین المللی رشد 32 درصدی را کسب کرده بود.

این برند نام آشنا در سال های اخیر تلاش بسیاری برای حضور بیش تر در عرصه جهانی کرده و تمرکز ویژه ای در حوزه بازاریابی داشته است.

سرمایه گذاری در این برند تولید کننده ربات جاروبرقی همان طور که برنامه ریزی شده، ادامه یافته و عرضه و معرفی محصولات جدید برای نیمه دوم سال جاری در نظرگرفته شده است.

iRobot این موفقیت خود را مدیون ربات جاروبرقی خود است که به سبب سادگی ذاتی اش منجر شده، حتی افرادی را که از تکنولوژی واهمه دارند را  مجاب کند تا یک بار آن را امتحان کنند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟