اخبار لوازم خانگی

مشخصات ماشین لباس شویی بکو مدل WX 943440B

برند بکو در سال 1955 تاسیس و شروع به فعالیت کرد. این برند در بیش از 130 کشور جهان ارائه سرویس دارد و یکی از شعارهای اصلی این کمپانی هدف ما برای نوآوری - جهت مشتریان و محیط زیست است. بکو در سطح جهانی با دریافت جوایزی در خصوص ساخت محصولات سازگار با محیط زیست، به رشد در مقایس جهانی دست پیدا کرده است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،برند بکو در سال 1955 تاسیس و شروع به فعالیت کرد. این برند در بیش از 130 کشور جهان ارائه سرویس دارد و یکی از شعارهای اصلی این کمپانی هدف ما برای نوآوری – جهت مشتریان و محیط زیست است. بکو در سطح جهانی با دریافت جوایزی در خصوص ساخت محصولات سازگار با محیط زیست،  به رشد در مقایس جهانی دست پیدا کرده است.

به همین بهانه نگاهی تخصصی خواهیم داشت به یکی از محصولات این برند که در بازار لوازم خانگی ایران موجود است.

ماشین لباس شویی:WX 943440B

-این ماشین لباس شویی دارای 16 برنامه است که به ترتیب 1- کتان اقتصادی 2- لباس های کتان 3- ترکیبی 4- پشمی 5- شتشویی دستی 6- محافظ کودک + 7- لحاف 8- چرخش +تخلیه 9- ابکشی 10- پیراهن 11- مختاط 40 12- آب 40 دقیقه 40 درجه 13- محافظ از لباس های ظریف 20 14- بهداشتی 20 درجه 15- سریع و بسیار کوتاه 16- روزانه سریع، تشکیل شده است.

– یکی از نوآوری ها در این برند استفاده از موتور شستشو PORO SMART INVERTER  آن است باعث  60% صرفه جویی در مصرف انرژی نسبت به سطح  A+++ می شود. همچنین یکی دیگر از عملکرد های این محصول، شستشو با تولید کمترین میزان صدا و لرزش است.

-این دستگاه دارای قفل کودک بوده که جهت جلوگیری از دست زدن کودکان به دکمه های دستگاه استفاده می شود، ورودی آب در این ماشین لباس شویی تک و سرد است.

-در این محصول از تکنولوژی AQUAWAVE استفاده شده که در واقع یک سیستم کنترل اتوماتیک است. با این سیستم مقدار آب بطور اتوماتیک  برای رسیدن به عملکرد بهتر شستشو تنظیم می شود.

-ماشین لباس شویی BEKO دارای نمایش گر دیجیتال است که شامل نشان دادن زمان باقی مانده و… استفاده می شود.

– ظرفیت این ماشین لباس شویی 9 کیلوگرم  بوده و با دیگ عریض که قطر آن 48 سانتی متر است، این قابلیت را در اختیار مصرف کننده قرار می دهد که 4 عدد ملافه دولایه ضخیم یا 12 حوله را در یک بار شستشو تمیز کند.

-بالاترین میزان دور موتور این محصول 1400، مصرف آب سالانه آن 10780 لیتر و مصرف انرژی سالانه آن نیز 194KW است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟