اخبار لوازم خانگی

تلویزیون های 2018 QLED سامسونگ روانه بازار شدند

تلویزیون های پریمیوم 2018 سامسونگ روانه بازار آمریکا و اروپا شدند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، تلویزیون های پریمیوم 2018 سامسونگ روانه بازار آمریکا و اروپا شدند.

این غول تکنولوژی کره جنوبی از فناوری full array local dimming در مدل پرچمدار Q9FN استفاده کرده و قیمت محصولات خود را در مقایسه با نسخه های پیشین کاهش داده است.

 نسخه مسطح تلویزیون های سری Q7 در آمریکا و اروپا موجود است و نسخه منحنی آن تنها در آمریکا به فروش می رسد.

این سری تلویزیون های مجهز به برخی فناورهای مدل Q9FN است که از جمله می توان به سیستم Tizen با قابلیت پشتیبانی از نتفلیکس، آمازون و HBO اشاره کرد.

 نوع بکلایت تلویزیون های Q7 همانند نسل پیشین خود edge LED است. سامسونگ تاکید ویژه ای  به عرضه مدل های Q با رزولوشن 4K و پشتیبانی از HDR و دالبی ویژن دارد.

تلویزیون های مدل Q در رقابت سرسختی با نسخه های الد ال جی قرار دارند و هر دو سازنده کره ای به دنبال کسب سهام بیش تر در این بازار هستند.

بسیاری از شرکت های مطرح جهان از جمله پاناسونیک، سونی و ال جی به دنبال توسعه خط تولید تلویزیون های خود براساس فناوری الد هستند و این در حالی است که سامسونگ به دنبال گسترش فناوری ال سی دی است.

تلویزیون های Q9FN و Q7FN در سایزهای 55 تا 75 اینچی در بازار آمریکا و اروپا موجود است و انتظار می رود، مدل Q8 در ماه جون روانه بازار شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟