اخبار لوازم خانگی

ربات جاروبرقی ال جی، نگهبان خانه شما

امروزه با سیل عظیمی از تکنولوژی و نوآوری روبه رو هستیم و تمام شرکت های فعال در این حوزه به دنبال کشف روش های جدید و یا معرفی محصولات خلاقانه و کابردی هستند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امروزه با سیل عظیمی از تکنولوژی و نوآوری روبه رو هستیم و تمام شرکت های فعال در این حوزه به دنبال کشف روش های جدید و یا معرفی محصولات خلاقانه و کابردی هستند.

ال جی از جمله شرکت هایی است که پای ثابت معرفی محصولات و فناوری های نوین بوده و اخیرا تمرکز ویژه ای به موضوع امنیت داشته است.

ال جی از ارائه یک سیستم ایمنی در ربات جاروبرقی های خود خبر داد که در نوع خود منحصر به فرد است.

ربات جاروبرقی هات بوت وای فای (Hom-Bot Wi-Fi) ال جی از فناوری SmartThinQ بهره برده و مجهز به سیستم شناسایی حرکات و ریموت کنترل است.

این محصول ال جی به لطف پلت فرم DeepThinQ ال جی و سنسورهای هوشمند توانایی تشخیص اشیا را داشته و با دوربین خود این اطمینان را به کاربر می دهد که گرد و خاکی باقی نمانده است.

علاوه براین، ربات جاروبرقی هوم بوت ال جی از ویژگی هایی مانند هوم گارد و هوم ویو بهره برده که نظارت خانه را به دست گرفته و در صورت لزوم هشدار می دهد.

دوربین تعبیه شده در این ربات جاروبرقی با اتصال به گوشی های هوشمند امکان کنترل از راه دور خانه را برای کاربران فراهم کرده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟