اخبار لوازم خانگی

عرضه پخش کننده های بلوری UHD جدید ال جی به بازار

ال جی از پخش کننده های بلوری UHD خود با عنوان UBK80 و UBK90 رونمایی کرد. بنا به اعلام این غول تکنولوژی کره جنوبی، نسخه های UBK80 و UBK90 به ترتیب از فرمت HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی می کنند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  ال جی از پخش کننده های بلوری UHD خود با عنوان UBK80 و UBK90 رونمایی کرد. بنا به اعلام این غول تکنولوژی کره جنوبی، نسخه های UBK80 و UBK90 به ترتیب از فرمت HDR10 و دالبی ویژن پشتیبانی می کنند.

هر دو پخش کننده از ویژگی های بلوری UHD بهره برده اند. بدین معنی که از قابلیت های رزولوشن 4K، HDR10 و فرمت های صوتی مانند دالبی اتمس و DTS:X پشتیبانی می کنند.

نسخه UBK90 علاوه بر پشتیبانی از دالبی ویژن مجهز به دو خروجی  HDMIو اتصال به وای فای است و در حالی که مدل UBK80 مجهز به یک پورت اترنت و HDMI است.

کاربران برای لذت بردن از کیفیت تصاویر دیسک های بلوری UHD نیاز به یک تلویزیون 4K با قابلیت HDR از جمله تلویزیون های ال سی دی و الد ال جی دارند.

با انواع سیستم پخش کننده بلوری ال جی و همچنین همراه با تلویزیون ال جی می‌توانید سینمای خانگی پیشرفته و شگفت انگیز خود را بسازید و با سیستم‌های صوتی ال جی لذت شنیدن را برای خود دو چندان کنید.

علاوه بر آن، این دستگاه ها دارای قابلیت پخش تمامی فرمت ها از جمله دی وی دی، سی دی، بلوری HD و بلوری 3D دارد.

شایان ذکر است، در حال حاضر امکان دسترسی به این پخش کننده های UBK80 و UBK90 در اروپا و آمریکا وجود دارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟