سایر خبرها

تجهیز گوشی جدید گوگل به شارژر بی‌سیم

گزارش‌های منتشره حاکی از آن است که جدیدترین گوشی پرچمدار گوگل، پیکسل ۳ ایکس ال، به شارژر بی‌سیم مجهز خواهد بود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از وب سایت gsmarena، این روزها که گوشی‌های هوشمند و پرچمدار جدید و متنوع بسیاری از سوی تولیدکنندگان برتر تکنولوژی در جهان رونمایی و عرضه می‌شود، یکی از قابلیت‌های جدید و منحصر بفردی که می‌تواند در جذب مشتریان و کاربران گوشی‌های هوشمند موثر باشد، شارژر بی‌سیم و وایرلس است.

پیشتر گزارش‌هایی مبنی بر عرضه و معرفی زودهنگام و همچنین تصاویری از نسل سوم و جدید گوشی‌های هوشمند و پرچمدار گوگل یعنی پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال در فضای مجازی منتشر شده بود که نشان می‌داد این گوشی‌های جدید به اسپیکرهای استریو (stereo) و صفحه نمایش بدون حاشیه کناری مجهزاند.

حالا یکی از اعضای فعال در موسسه تحقیقاتی و آماری XDA-Developers اعلام کرده که این پرچمداران جدید گوگل قرار است به شارژر بی‌سیم نیز مجهز شوند و تجربه فوق العاده راحت و سریعی را برای کاربرانشان به ارمغان بیاورند.

نسل قبلی گوشی‌های گوگل علی‌رغم جذابیت ظاهری و همچنین قابلیت‌های منحصر بفرد، نتوانست چندان عملکرد موفقیت‌آمیزی را برای خود به ثبت برساند و به همین دلیل نیز سهم قابل توجهی از بازار را کسب نکرد.

گوشی پیکسل ۳ که نسخه کوچک‌تر این نسل جدید از گوشی‌های گوگل است، طراحی متفاوتی دارد که البته همچون نسل پیشین خود، این تفاوت‌ها از جلوی گوشی قابل رویت و تشخیص نخواهد بود.

گوشی‌های جدید پیکسل ۳ و پیکسل ۳ ایکس ال قرار است به جدیدترین نسخه از سیستم عامل اندروید یعنی اندروید پی ( Android P) و همچنین تراشه پردازنده اسنپدراگون ۸۴۵ مجهز باشند. طبق گزارش‌های منتشره، این دو گوشی جدید احتمالا در فصل پائیز سال جاری ۲۰۱۸ میلادی به بازارهای جهانی موبایل روانه خواهند شد./ایسنا/

انتهای پیام

نظر شما چیست؟