اخبار لوازم خانگی

عرضه تلویزیون هایNU سامسونگ به بازار

سامسونگ تلویزیون های سری NU را جایگزین نسخه های سال گذشته، MU کرد. امکان دسترسی به این تلویزیون های 4K جدید هم اکنون در بازار امریکا و اروپا وجود دارد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامسونگ تلویزیون های سری NU را جایگزین نسخه های سال گذشته، MU کرد. امکان دسترسی به این تلویزیون های 4K جدید هم اکنون در بازار امریکا و اروپا وجود دارد.

 تلویزیون مدل NU8 به برخی از فناورهای بازی مانند VRR و FreeSync مجهز است و در حالی که این قابلیت ها تنها در نسخه های گران قیمت سری Q وجود دارد.

تلویزیون NU7 دیگر محصول این شرکت کره ای است که با ویژگی های تلویزیون های ال سی دی 4K رایج و نیز طراحی های گوناگون به بازار عرضه می شود.

با وجود این که این غول تکنولوژی کره جنوبی تمرکز ویژه ای به طراحی تلویزیون های منحنی دارد اما مدل های تخت در این سری از محصولات سامسونگ نیز دیده می شود.

این سری تلویزیون های جدید سامسونگ در مقایسه با نسخه های گران قیمت Q، فاقد یک جعبه اتصال، فیلتر کوانتوم دات در پنل های ال سی دی و برخی از ویژگی های طراحی هستند.

تمامی تلویزیون های  ال سی دی جدید سامسونگ مجهز به رزولشن 4K هستند و از قابلیت پشتیبانی فرمت HDR10 و دالبی ویژن برخوردارند.

شایان ذکر است که تلویزیون های سری NU از پنل های استاندارد edge-lit LCD بهره برده اند و به همین منظور توانایی تولید ویدیو High Dynamic Range را ندارند.

هالیوود و تولید کنندکان بازی تا حد زیادی به HDR وابسته هستند و اگر به دنبال تجربه مشاهده یک تصویر عالی هستید، باید تلویزیون های ال سی دی FALD سامسونگ و یا تلویزیون های الد را خریداری کنید.

تلویزیون هایی که براساس سیستم Tizen سامسونک طراحی شده اند از امکان دسترسی به آمازون، نتفلیکس، HBO و یوتیوب برخوردار هستند.

Tizen با ورژن 4.0 موجود است و به همین دلیل تنها از تلویزیون های مدل امسال پشتیبانی می کند.

تلویزیون های سری NU سامسونگ در حال حاضر به بازار کشورهای اروپایی و آمریکا عرضه شده و از سایزهای 43 تا 82 اینچی موجود است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟