اخبار لوازم خانگی

صحنه آهسته دیدنی و هیجان انگیز لوازم خانگی سامسونگ+فیلم

افراد زیادی در سراسر جهان با لوازم خانگی سر و کار دارند و از آن ها برای کارهای روزمره خود استفاده می کنند اما کمتر کسی پیدا می شود که نحوه کار این سری محصولات پرکاربرد را با دقت بیش تری دنبال کند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم خانگی و الکترونیکی سامسونگ بر این باور است که زیبایی در لحظه به لحظه زندگی نهفته است و تنها باید با تمرکز بیش تری به اطراف نگریست.

این غول تکنولوژی کره جنوبی در اقدامی جالب با دوربین گوشی گلکسی S9 حرکات آهسته و یا اسلو موشن نحوه کار دو محصول پرطرفدار و البته پیشرفته این شرکت کره ای را ضبط کرده است.

 

 

ویدیو نخست فناوری QuickDrive™ را به نمایش گذاشته که به لطف این فناوری ماشین لباسشویی سامسونگ می تواند لباس ها را تا دو برابر سریع تر از دیگر ماشین ها بشوید، بدون آن که تمیزی لباس ها در این میان فدا شود.

طراحی ویژه موتور این ماشین لباس شویی و تعبیه محفظه های دوگانه در آن کاملا در ویدیو زیر مشهود است.

 

 

ویدیو دوم نحوه عملکرد ربات جاروبرقی POWERbot به نمایش گذاشته شده که حرکات اسلو موشن منجر شده تا بینندگان مکش فوق العاده این محصول را با دقت بیشتری دنبال کنند.

قدرت مکش این محصول سامسونگ 40 برابر بیش تر از نسخه های پیشین است و همان طور که مشخص است. طراحی فرچه این محصول به گونه ای است که گرد و غبار به آن نمی چسبد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟