اخبار لوازم خانگی

رشد فروش محصولات سامسونگ در بازار جهانی

شرکت سامسونگ الکترونیک شاهد رشد تجارت خود در بازارهای جهانی است

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت سامسونگ الکترونیک شاهد رشد تجارت خود در بازارهای جهانی است و علی رغم این، با افزایش خطرهای بازارهای خارج از کشور نیز دست و پنجه نرم می کند که منجر شده تا مقامات این غول تکنولوژی کره جنوبی محتاطانه عمل کنند.

بنا به گزارش روز دوشنبه، شرکت سامسونگ از رشد پایداری در بازار جهانی برخوردار است و فروش محصولات این شرکت در بازارجهانی 87 درصد از کل فروش را به خود اختصاص داده که در نتیجه سامسونگ تا حد زیادی به بازارهای خارج از کشور خود وابسته است.

شرکت سامسونگ علی رغم رشد خود در سال های اخیر در رقابت شدید با شرکت های سازنده گوشی های هوشمند و سازنده های چینی تراشه قرار دارد که از تهدیدات جدی برای این شرکت محسوب می شوند.

سامسونگ الکترونیک جلسه هایی را به منظور حفظ عملکرد موفق و سیاست های مربوط به وابستگی جهانی را با حضور مدیران ارشد این شرکت ترتیب داده است.

نخستین نشست سامسونگ در روز جمعه برگزار می شود و در این جلسه مقامات این گروه بزرگ در خصوص عرضه محصولات و خدمات جدید به گفتگو خواهند پرداخت.

جلسه روز جمعه توسط بخش تراشه این شرکت چشم بادامی ها برگزار می شود و روزهای دوشنبه وسه شنبه هفته آینده به ترتیب به نشست بخش های گوشی هوشمند و لوازم الکترونیکی اختصاص خواهد یافت.

طبق گزارشات اخیر، فروش محصولات این شرکت در آمریکای شمالی به رقم 81 تریلیون وون رسیده و این در حالی است که در کشورهای اروپایی تا میزان 44.4 تریلیون وون رشد داشته است.

شایان ذکر است که فروش محصولات سامسونگ در کشور کره برابر با 31.6 تریلیون وون است.

انتظار می رود، در نشست های مقامات ارشد به موضوع گسترش اینترنت اشیا نیز پرداخته شود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟