اخبار لوازم خانگی

رونمایی ال جی از سری جدید محصولات آشپزخانه ThinQ در نمایشگاه IFA 2018

شرکت تولید کننده لوازم الکترونیکی ال جی الکترونیک از سری جدید محصولات آشپزخانه خود براساس فناوری ThinQ در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی خواهد کرد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت تولید کننده لوازم الکترونیکی ال جی الکترونیک از سری جدید محصولات آشپزخانه خود براساس فناوری ThinQ در نمایشگاه IFA 2018 رونمایی خواهد کرد.

نمایشگاه ایفا ۲۰۱۸ به همان روال سال های پیش این مراسم برگزار خواهد شد و قرار است از تاریخ ۳۱ اوت تا ۵ سپتامبر برگزار شود.

طی سال‌های اخیر، ما شاهد پیشرفت در توسعه هوش مصنوعی (Ai) بوده‌ایم و این نشان می‌دهد که ما در آینده بیشتر با آن سر و کار خواهیم داشت.

تلویزیون و گوشی های ال جی نیز از هوش مصنوعی ThinQ Al قدرت می‌گیرند و لوازم خانگی هوشمند ThinQ ال جی شامل یخچال‌ها، ماشین‌های ظرف‌شویی و … می‌شوند.

لازم به ذکر است که این غول تکنولوژی کره جنوبی از دستگاه تهویه مطبوع هوای DUALCOOL ThinQ ایستاده با موتور اینورتر مجهز به فناوری تشخیص صدا در نمایشگاه ces 2018 رونمایی کرد.

 علاوه بر ال جی، شرکت های دیگری مانند سامسونگ و هایر با عرضه محصولات هوشمند خود نقش اصلی را در این بازار ایفا می کنند وال جی با معرفی نسل جدید محصولات آشپزخانه ThinQ به دنبال بهره بردن از مزیت های رویداد IFA 2018 است.

ال جی در راستای پاسخ به نیاز مشتریان پشتیبانی از دستیارهای صوتی گوگل و الکسا را به لوازم خانگی سری SmartThinQ افزود.

یخچال فریزر هوشمند InstaView ThinQ ال جی با دستور پخت الکسا تعامل دارد. این یخچال با توجه به مواد غذایی موجود در آن به کاربران دستورالعمل‌های آشپزی پیشنهاد می‌کند و کاربران می‌توانند از این دستورها برای پخت غذا استفاده کنند.

در انتها باید گفت که ال ‌جی با فراهم کردن امکانات جدید مثل دستیار صوتی و هوش مصنوعی در لوازم خانگی ThinQ سعی دارد بازار بزرگتری را در بخش که پیش از این هم موفق بوده است تصاحب کند.

انتهای پیام

نظر شما چیست؟