اخبار لوازم خانگی

بلاتکلیفی واردکنندگان از تصمیمات شبانه/واردات لوازم خانگی ممنوع شد+لیست

مجلس برای بار دیگر تصمیمی یک شبه گرفته و قصد دارد تا ره صد ساله را یک شبه برود. این دستگاه دولتی لیستی از کالاهایی را منتشر کرده که دیگر اجازه ورود به کشور ندارند و در این راستا وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان سازمان زیربط مسئول به اجرا در آمدن این قانون است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مجلس برای بار دیگر تصمیمی یک شبه گرفته و قصد دارد تا ره صد ساله را یک شبه برود. این دستگاه دولتی لیستی از کالاهایی را منتشر کرده که دیگر اجازه ورود به کشور ندارند و در این راستا وزارت صنعت، معدن و تجارت به عنوان سازمان زیربط مسئول به اجرا در آمدن این قانون است.
با یک نگاه اجمالی به این لیست متوجه می شویم که تعدادی از کالاهای ذکر شده در داخل کشور تولید نمی شوند. در حالی که قرار بود کالاهایی وارد کشور نشوند که نمونه های داخلی آن در کشور وجود دارد.

بر اساس این گزارش واردات کلیه لوازم برقی مربوط به خانه و آشپزخانه از جمله یخچال ساید، ماشین ظرفشویی و لباسشویی، تستر، چایی ساز، ماکروفر و ماکروویو و … ممنوع شده است.
حال بزرگ ترین سوالی که ذهن بخش زیادی از کارشناسان را درگیر کرده، این موضوع است که تکلیف واردکنندگان کالاهای ممنوع شده چیست ؟

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟