سایر خبرها

قابلیت تماس ویدیویی و صوتی به اینستاگرام افزوده شد

سرانجام قابلیت مکالمه صوتی و تصویری نیز به اپلیکیشن اینستاگرام افزوده شده است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران» به نقل از وب سایت  phonearena، اینستاگرام که سالهاست در فهرست برترین شبکه اجتماعی از نظر کاربران قرار دارد، در ماه سپتامبر سال گذشته ۲۰۱۷ میلادی به رکوردی بی‌سابقه در میان شبکه‌های اجتماعی دست یافت و آن هم جای دادن بیش از ۸۰۰ میلیون کاربر فعال در ماه بود.  

شبکه اجتماعی اینستاگرام پیشتر به کاربرانش وعده داده بود که در نظر دارد در آینده‌ای نزدیک، امکان مکالمه تصویری و صوتی آن‌ها را به صورت آنلاین از طریق این پلت‌فرم فراهم بیاورد و حالا به نظر می‌رسد که اینستاگرام به قول خود وفا کرده و می‌خواهد قابلیت پرکاربرد و پرطرفدار مذکور را به خود اضافه کند.

این قابلیت به اینستاگرامی‌ها اجازه می‌دهد تا بتوانند با دوستان و اعضای خانواده خود تماس ویدیویی یا صوتی برقرار کنند و از این طریق با عزیزان خود بیشتر و بهتر در ارتباط باشند.

این قابلیت به‌صورت یک آیکون با شکل «دوربین» در قسمت مکالمات دایرکت اینستاگرام اضافه شده است که کاربران قادر خواهند بود با لمس و کلیک برروی آن، با شخص مورد نظر تماس برقرار کرده و مکالمه کنند.

کاربران در صورتی که علاقمند به دریافت، مشاهده و استفاده از این قابلیت هستند، باید با مراجعه به فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی گوگل پلی استور و اپ استور اپل، اپلیکیشن اینستاگرام را جست‌وجو کرده و سپس برروی آپدیت و به‌روزرسانی کلیک کنند تا جدیدترین نسخه این برنامه را دانلود کرده و از قابلیت‌های جدید آن بهره‌مند شوند.

بر اساس گزارش‌های منتشره، این قابلیت در حال حاضر به صورت رسمی برای استفاده کاربران منتشر شده است و آن دسته از کاربرانی که از آن استفاده کرده‌اند، از کیفیت و سرعت آن راضی بوده و آن را مناسب و قابل قبول ارزیابی کرده‌اند./ایسنا/

انتهای پیام

 

نظر شما چیست؟