اخبار لوازم خانگی

بخش اول/ در نمایشگاه ایفا 2018 انتظار چه چیزهایی را می توان داشت؟

نمایشگاه ایفا(IFA) یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های الکترونیک و لوازم خانگی است که هرساله برگزار می‌شود. این رویداد فرصت ایده آلی برای غول های فناوری جهان است تا آخرین محصولات خود را در معرض دید بازدید کنندگان پرشمار نمایشگاه قرار دهند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، نمایشگاه ایفا(IFA) یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های الکترونیک و لوازم خانگی است که هرساله برگزار می‌شود. این رویداد فرصت ایده آلی برای غول های فناوری جهان است تا آخرین محصولات خود را در معرض دید بازدید کنندگان پرشمار نمایشگاه قرار دهند.

امسال نیز ایفا ۲۰۱۸ به همان روال سال های پیش این مراسم برگزار خواهد شد و قرار است از تاریخ ۳۱ اوت تا ۵ سپتامبر میزبان شرکت های متنوع و بازدید کنندگان بسیاری باشد. با نزدیک شدن به این رویداد جهانی، در این بخش تلاش کرده ایم تا به برنامه های شرکت هایی مانند سامسونگ، ال جی، سونی و .. بپردازیم.

سونی در نمایشگاه ایفا 2018

شرکت سونی هر ساله نمایش فوق العاده ای در این رویداد از خود به نمایش می گزارد و در سال گذشته، از پرچم‌دار جدید خود، اکسپریا ایکس‌زد وان رونمایی کرد که  که علاوه‌ بر توانایی ضبط فیلم ۹۶۰ فریم‌ بر ثانیه، امکان اسکن سه‌بعدی نیز ارائه می‌دهد.

به نظر می رسد در نمایشگاه امسال شاهد رونمایی نسل جدید اسپیکرهای هوشمند این غول ژاپنی باشیم.

هواوی در نمایشگاه ایفا 2018

ابر محصولات هوشمند هواوی در نمایشگاه ایفا 2017 سرو صدا زیادی به پا کرد.

سال گذشته هواوی از محصولاتی مانند نسل جدید تراشه‌ی پرچم‌دارش با نام کرین ۹۷۰، گوشی های هوشمند مجیک و لپ‌تاپ باریک و سبک میت‌بوک ایکس رونمایی وتوجه بسیاری از رسانه ها را به خود جلب کرد.

انتظار می رود، این شرکت چینی پیشرفت خود در گجت های پوشیدنی هوشمند مانند ساعت هوشمند را به نمایش بگذارد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟