اخبار لوازم خانگی

ابزار هوشمند مهمان تازه وارد صنعت لوازم خانگی

بنا به تحقیقات اخیر شبکه خدمات پی وی سی، 10.8 میلیارد پوند به خرید لوازم خانگی هوشمند در سال 2019 اختصاص داده خواهد داشت و 40 درصد از مالکان این ابزارهای هوشمند در کمتر از دوسال محصولات خود رابه روز رسانی می کنند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، بنا به تحقیقات اخیر شبکه خدمات پی وی سی ((PwC، 10.8 میلیارد پوند به خرید لوازم خانگی هوشمند در سال 2019 اختصاص داده خواهد داشت و 40 درصد از مالکان این ابزارهای هوشمند در کمتر از دوسال محصولات خود رابه روز رسانی می کنند.

لازم به ذکر است که برخی از افراد تمایل به خرید لوازم خانگی هوشمند ندارند و 20 درصد این افراد علت اصلی آن را مسایل و مشکلات امنیتی عنوان کردند.

این شبکه خدماتی طی این تحقیقات نظرات و اهداف 2 هزار کاربر لوازم خانگی هوشمند را مورد بررسی قرار داده است.

انگیزه خرید لوزام خانگی هوشمند از نخستین بررسی های انجام شده در سال 2016 حدود 30 درصد رشد را تجربه کرده است.

لازم به ذکر است که افراد 18 تا 25 سال تمایل بیشتری به خرید این محصولات دارند که 59 درصد آن ها لوازم سرگرمی هوشمند خریداری می کنند و 40 درصد نیز پول خود را صرف خرید گجت های پوشیدنی می کنند.

مالکیت لوازم خانگی هوشمند طی دو سال اخیر رشد دو رقمی را تجربه کرده اما علیرغم این روند صعودی، اکثر افراد (52 درصد) برنامه ای برای خرید لوازم خانگی هوشمند ندارند.

 جوانان نه تنها تمایل بیشتری به خرید لوازم هوشمند دارند بلکه به شرکت های فناوری بیش از شرکت های انرژی و مخابراتی اعتماد دارند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟