سایر خبرها

قطعی برق ادارات به دنبال روشن بودن سیستم های سرمایشی بعد از ساعت کار

در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر اصلاح الگوی مصرف و سخنان رئیس جمهوری در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی دولت در خصوص کاهش مصرف برق بخشنامه قطع سیستم‌های سرمایشی ادارات تهران از ساعت ۱۳:۳۰ از سوی استانداری تهران ابلاغ شد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران گفت: در راستای سیاست‌های دولت مبنی بر اصلاح الگوی مصرف و سخنان رئیس جمهوری در جمع مدیران دستگاه‌های اجرایی دولت در خصوص کاهش مصرف برق و با توجه به بخشنامه قطع سیستم‌های سرمایشی ادارات تهران از ساعت ۱۳:۳۰ از سوی استانداری تهران، این شرکت به عنوان متولی تامین برق پایدار شهر تهران، نسبت به قطع برق آن دسته از دستگاه‌ها و ارگان‌هایی که این بخشنامه را رعایت نکنند، اقدام خواهد کرد.

حسین صبوری با بیان اینکه صرفه‌جویی باید ابتدا از خود دستگاه‌های دولتی آغاز شود، اظهار کرد: از هفته گذشته با تمرکز روی این موضوع و پیرو درخواست‌ها و رهنمون‌های قبلی، ۵۰ اکیپ فنی و مهندسی به سازمان‌ها و ادارات شهر تهران اعزام شدند تا نسبت به ارائه مشاوره در خصوص راهکارهای مدیریت مصرف برق و ارزیابی این دستگاه‌ها اقدام کنند که نتایج این ارزیابی‌ها به دستگاه‌های ذیربط اعلام خواهد شد.

وی با اشاره با افزایش ۱۰ درصدی سالانه رشد مصرف برق در کشور گفت: این آمارها در کشورهای توسعه‌یافته کمتر از سه درصد است و مشترکان در بخش‌های تجاری، صنعتی، خانگی، تولیدی و کشاورزی می‌‌توانند با مدیریت مصرف بهینه انرژی، صنعت برق را در راه اعتلای این مجموعه یاری رسانند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق تهران بزرگ از سازمان‌ها، ارگان‌ها و به‌ویژه مشترکان تهرانی خواست تا با صرفه‌جویی ١٠ درصدی در مصرف برق و کاهش مصرف در ساعات پیک (۱۲ تا ۱۶) و (۲۰ تا ۲۳) همراه مجموعه صنعت برق درگذر از پیک تابستان باشند.

انتهای پیام

نظر شما چیست؟