اخبار لوازم خانگی

بخش دوم/ در نمایشگاه ایفا 2018 انتظار چه چیزهایی را می توان داشت؟

نمایشگاه ایفا(IFA) یکی از قدیمی‌ترین نمایشگاه‌های الکترونیک و لوازم خانگی است که هرساله برگزار می‌شود. این رویداد فرصت ایده آلی برای غول های فناوری جهان است تا آخرین محصولات خود را در معرض دید بازدید کنندگان پرشمار نمایشگاه قرار دهند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، امسال نیز ایفا ۲۰۱۸ به همان روال سال های پیش این مراسم برگزار خواهد شد و قرار است از تاریخ ۳۱ اوت تا ۵ سپتامبر میزبان شرکت های متنوع و بازدید کنندگان بسیاری باشد. با نزدیک شدن به این رویداد جهانی، در این بخش تلاش کرده ایم تا به برنامه های شرکت هایی مانند سامسونگ، ال جی، سونی و .. بپردازیم.

ال جی

غول تکنولوژی کره جنوبی در نمایشگاه سال گذشته از گوشی هوشمند V30 رونمایی کرد و شاید معرفی نسخه V40 در نمایشگاه امسال دور از انتظار نباشد.

علاوه برآن، ال جی به دنبال قدرت نمایی در بخش اینترنت اشیا است و احتمال رونمایی از محصولاتی مجهز به اینترنت اشیا در الویت این تولید کننده کره ای قرار دارد.

ال جی واچ تایم پیس از دیگر محصولات این کمپانی مطرح است که پیش بینی می شود در این رویداد بزرگ نظر هر بیننده ای را به خود جلب کند.

لازم به ذکر است که این ساعت هوشمند هیبریدی ضد آب بوده و به سیستم عامل Wear OS مجهز خواهد بود.

 

فیلیپس

این شرکت هلندی در سال گذشته از نخستین تلویزیون کوانتوم دات خود با عنوان فیلیپس 8602 رونمایی کرد.

عرضه محصول جدید توسط این کمپانی خوش نام در این رویداد بزرگ کمی بعید به نظر می رسد و باید انتظار به روزرسانی این تلویزیون را داشت.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟