اخبار لوازم خانگی

سلامت خانواده با فناوری بخار محصولات ال جی

ال جی یکی از شرکت های پیشگام و نوآور درحوزه لوازم خانگی و الکترونیکی محسوب می شود و اخیرا از قدرت بخار در بسیاری از محصولات خود از جمله خشک کن، ماشین لباسشویی و ال جی استایلر استفاده کرده است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  ال جی یکی از شرکت های پیشگام و نوآور درحوزه لوازم خانگی و الکترونیکی محسوب می شود و اخیرا از قدرت بخار در بسیاری از محصولات خود از جمله خشک کن، ماشین لباسشویی و ال جی استایلر  استفاده کرده است.

این تکنولوژی ال جی می‌تواند آلودگی‌ها و ریزگردهای موجود بر روی لباس را پاک کرده و تمیزی و تازگی را به لباس شما بازگرداند و در واقع به لطف دمای بالای 100 درجه سانتی گراد و امکانات استریلیزاسیون بخار، سلامت و پاکیزگی را برای افراد خانواده به ارمغان می آورد.

ال جی استایلر (LG Styler) یک دستگاه مراقبت از لباس است که ازکودکان و افراد سالخورده در مقابل گردوغبار و ذرات حساسیت‌زا محافظت می کند.

این محصول انقلابی ال جی با استفاده از بخار داغ بیش از 99 درصد از مواد حساسیت‌زا و باکتری‌ها را از بین می برد و لباس ها را تازه و تمیز نگه می دارد.

فناوری True Steam برای نخستین بار در در دستگاه‌های شوینده ال‌جی استفاده شده و ضد حساسیت بودن، سرعت، کارایی و انعطاف‌پذیری بالا از قابلیت‌های این فناوری شگفت‌انگیز است.

ماشین ظرفشویی‌هایی مجهز به True Steam این غول تکنولوژی کره جنوبی در حالت نیروی بخارفعال می‌شودو بخار را با دمای بسیار بالا از نازل‌های پرفشار منتشر می‌کند تا تکه‌های سخت غذا را از ظرف‌ها و لوازم آشپزخانه جدا کند.

انتهای پیام/

 

نظر شما چیست؟