اخبار لوازم خانگی

بخش دوم/ بهترین قاب های آیفون ۸ پلاس را بشناسید

اولین چیزی که پس از خرید گوشی های موبایل به ذهنمان می رسد، خرید یک قاب زیبا و البته با کیفیت است. حال هرچه تلفن همراه خریداری شده گرانتر باشد، حساسیت برای خرید این قاب ها بیشتر می شود._x000D_ در ادامه مطلب شمارا با بهترین قاب های گوشی های آیفون ۸ پلاس آشنا خواهیم کرد تا اگر به دنبال خرید قاب برای محصولات سیب گاز زده هستید، با نگاه دقیق تری به خرید آن بپردازید

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»،  اولین چیزی که پس از خرید گوشی های موبایل به ذهنمان می رسد، خرید یک قاب زیبا و البته با کیفیت است. حال هرچه تلفن همراه خریداری شده گرانتر باشد، حساسیت برای خرید این قاب ها بیشتر می شود.

در ادامه مطلب شمارا با بهترین قاب های گوشی های آیفون ۸ پلاس آشنا خواهیم کرد تا اگر به دنبال خرید قاب برای محصولات سیب گاز زده هستید، با نگاه دقیق تری به خرید آن بپردازید.

قاب نظامی UAG :

این قاب به خوبی از تلفن همراه شما محافظت می کند و در عین حال می تواند کارت های بانکی شما را در خود جا بدهد.همچنین این قاب به دلیل ساختار لانه زنبوری، بسیار سبک است و لایه ی خارجی آن مقاومت زیادی در برابر ضربه دارد.

قاب رنگین کمانی Ringke :

تصاویر روی این قاب هولوگرافیک هستند. الگو های سه بعدی روی این قاب جلوه بسیار زیبایی به آن بخشیده اند و این قاب برای سلیقه های خاص طراحی شده است.

قاب کتابی vaja :

این قاب از جنس چرم با کیفیت ساخته شده که حس خوبی را به کاربر القا می کند . علاوه بر این فضای کافی برای جا دادن کارت های شما را نیز دارد.

قاب چراغ دار Lumee :

چراغ های این قاب باعث می شود نور کافی برای سلفی گرفتن داشته باشید و نگرانی بابت نور نداشته باشید.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟