اخبار لوازم خانگی

ال جی و سامسونگ، پیشتازان صنعت لوازم خانگی جهان

صنعت لوازم خانگی به دلیل حضور در هر خانه ای در لیست صنایع تاثیرگذار و پولساز قرار می گیرد که سازنده های کره ای از جمله ال جی و سامسونگ سهم زیادی از این بازار را به خود اختصاص دادند.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، صنعت لوازم خانگی به دلیل حضور در هر خانه ای در لیست صنایع تاثیرگذار و پولساز قرار می گیرد که سازنده های کره ای از جمله ال جی و سامسونگ سهم زیادی از این بازار را به خود اختصاص دادند.

ال جی و سامسونگ در تلاش برای عرضه محصولاتی هستند که از بیش ترین میزان رضایت مندی برخوردار باشد و به نظر می رسد تا حدود زیادی موفق بوده اند.

یخچال فریزرهای این دو غول تکنولوژی کره جنوبی توسط یک مجله آمریکایی عنوان دوستدار کودکان را کسب کرده است.

دو مدل ازیخچال فریزرهای ال جی و یک مدل از یخچال فریزرهای سامسونگ در صدر این لیست قرار گرفته اند و طی یک نظر سنجی، اکثر خانواده های آمریکایی به نسخه های مذکور رای مثبت داده اند.

یخچال 4 درب ال جی به دلیل بهره بردن از کشوی وسط امتیاز خوبی را کسب کرده که بنا طبق این نظرسنجی، فضای مناسبی برای نگهداری میان وعده محسوب می شود و از امکان تنظیم 4 دمای مختلف برخوردار است.

از دیگر محصولات محبوب این تولید کننده کره ای می توان به یخچال ساید بای ساید آن اشاره کرد.

سامسونگ از رقبای قدیمی ال جی در کره جنوبی شمرده می شود و هر دو همواره به دنبال عرضه محصولات جدید و البته با کیفیت هستند.

یخچال فریزر شف کالکشن سامسونگ با ویژگی های قابل توجه خود از جمله فضای بزرگ، تولید صدای کم و نیز کنترل ترموستات به بازار عرضه شد و در مدت زمان نسبتا کوتاهی مورد توجه مشتریان قرار گرفت و قابلیت های مذکور آن منجر شد تا عنوان یخچال دوستدار کودک را کسب کند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟