اخبار لوازم خانگی

اسپیکر هوشمند سامسونگ در آستانه ورود به بازار

شایعات زیادی در مورد اسپیکر هوشمند سامسونگ و همکاری با دستیار صوتی بیکسبی منتشر شده اما بنابه گزارش ژورنال وال استریت، این سری از محصولات سامسونگ می توانست همراه با گوشی گلکسی نوت 9 در تابستان سال جاری رونمایی شود.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شایعات زیادی در مورد اسپیکر هوشمند سامسونگ و همکاری با دستیار صوتی بیکسبی منتشر شده اما بنابه گزارش ژورنال وال استریت، این سری از محصولات سامسونگ می توانست همراه با گوشی گلکسی نوت 9 در تابستان سال جاری رونمایی شود.

در ادامه این گزارش آمده است، به نظر می رسد که این غول تکنولوژی کره جنوبی در نیمه دوم سال جاری محصولات خود را رونمایی کند.

 اسپیکر هوشمند سامسونگ شباهت زیادی به هوم‌پاد، گوگل هوم و آمازون اکو دارد و و می تواند عملکرد بالایی داشته باشد.

بنا به اخبار منتشر شده، شکل این اسپیکر هوشمند متمایز بوده و “شکل دایره ای” آن در خود منحصر به فرد و توجه بسیاری از مشتریان را به خود جلب خواهد کرد.

لازم به ذکر است که این اسپیکر براساس دستیار هوشمند دیجیتالی بیکسبی معرفی شده است.

پیش بینی می شود، این اسپیکر هوشمند با قیمت حدود 300 دلار روانه بازار شود و این در حالی است که هوم پاد اپل با قیمت 349 دلار در اختیار مشتریان قرار می گیرد.

شرکت سامسونگ برای رقابت با اپل تمام تلاش خود را به کارگرفته و پیش بینی می شود از قابلیت پخش صدا در جهت افرادی که دستور صوتی می دهند، برخوردار باشد.

علاقه مندان می توانند برای اطلاع از جزییات بیش تر این اسپیکر هوشمند تا رونمایی ان منتظر بمانند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟