دکوراسیون منزل

با منحصربه فردترین خانه های جهان آشنا شوید!

خانه های عجیب همیشه مورد علاقه مهندسین عمران و معماری می باشد و همیشه به دنبال طراحی و دکوراسیون های منحصر به فرد هستند. در این بخش به معرفی عجیب ترین خانه های دنیا پرداخته شده است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خانه های عجیب همیشه مورد علاقه مهندسین عمران و معماری می باشد و همیشه به دنبال طراحی و دکوراسیون های منحصر به فرد هستند. در این بخش به معرفی عجیب ترین خانه های دنیا پرداخته شده است.

 

دیوانه خانه دالات، ویتنام

این خانه توسط طراحی به نام  دالات ویت نگا ساخته شده که در ویتنام قرار دارد. بومیان این منطقه این خانه را با عنوان “دیوانه خانه دالات” می شناسند و لازم به ذکر است که امکان بازدید از این خانه عجیب غریب برای توریست ها وجود دارد و تمامی لوازم داخل خانه ساخته دسته بشر بوده و با طراحی خارجی آن هارمونی دارد.

خانه مونسانتو، پرتغال

این خانه جالب در مونسانتو پرتغال واقع شده که به دلیل وجود تخته سنگ های غول پیکر، افراد از سال های دور منازل خود را در زیر و یا لابه لای این تخته سنگ ها می سازند.

دار الحجر، یمن

این خانه توسط امام یحیی در دهه 1930 ساخته شد که از جذابیت های آن می توان به ویو فوق العاده آن اشاره کرد.

این خانه مثال خوبی برای معرفی معماری کشور یمن است که دارای 5 طبقه است و به عنوان یکی از نمادهای یمن شناخته شده است.

خانه هنر الیفانته، آمریکا

هنرمندی به نام مایکل کان به همراه همسرش، لیدا لیوانت ساخت این خانه را در سال 1979 شروع کردند که به مدت 28 سال ساخت آن طول کشید.

این خان در ایالت آریزونای آمریکا قرار داد و برای ساخت آن از مصالح طبیعی مانند سنگ و چوب استفاده شده است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟