سایر خبرها

اعلام سامانه جامع تجارت از جزییات اولویت‌های کالایی

جزییات اولویت‌های کالایی در بانک عامل در سامانه جامع تجارت اعلام شد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سامانه جامع تجارت اعلام کرد: هنگام ثبت درخواست و ویرایش گواهی ثبت آماری در بانک عامل، ممکن است در بخش اولویت یکی از مقادیر زیر نمایش داده شود:
اولویت‌های کالا‌های ثبت سفارش با یکدیگر تفاوت دارد، برای رفع مشکل باید کالا‌های با اولویت متفاوت تفکیک و در پرونده‌ای مجزا ثبت شوند.
۱. اولویت ثبت سفارش ۱ است و امکان تخصیص ارز از نوع «بانکی» و تأمین آن از بانک مرکزی وجود دارد، در صورت تمایل برای این دسته از پرونده‌ها، امکان خرید ارز از سامانه نیما به نرخ رسمی نیز وجود دارد؛ در این حالت باید درخواست تخصیص از نوع «بانکی (نیما)» ثبت شود.

۲. اولویت ثبت سفارش ۲ است و امکان تخصیص ارز از نوع «بانکی (نیما)» و تأمین آن از سامانه نیما به نرخ رسمی وجود دارد.

۳. اولویت ثبت سفارش ۳ است و امکان تخصیص ارز از نوع «ارز اشخاص» وجود دارد. تأمین ارز این دسته از پرونده‌ها به سه روش میسر است: یک. استفاده از سامانه نیما به نرخ توافقی؛ دو. به‌کارگیری ارز حاصل از صادرات (کالا‌های خرد) خود یا دیگران؛ و سه. استفاده از ارز موجود در حساب بانک‌های عامل.

۴. کالا‌های ثبت سفارش جزء کالا‌های ممنوع است و امکان تخصیص ارز برای آن وجود ندارد.

۹۸. اطلاعات ثبت سفارش موجود در بانک با اطلاعات ثبت سفارش سامانه جامع تجارت مغایر است. در صورتی که پرونده در سامانه جامع تجارت در حال ویرایش است، پس از تکمیل ویرایش این مشکل به صورت خودکار حل می‌شود؛ در غیر این صورت با مرکز پشتیبانی سامانه جامع تجارت تماس بگیرید.

۹۹. اشکالی در ارتباط با سامانه ثبتارش به وجود آمده است. رفع این مشکل را از کانال‌های ارتباطی سامانه جامع تجارت پیگیری کنید.

۱۰۱. پرونده نیازمند دریافت مجوز تخصیص ارز از دستگاه مربوطه است. در صورتی که اطلاعی از دستگاه مجوزدهنده تخصیص ارز ندارید، با مرکز تماس پشتیبانی سامانه جامع تجارت تماس بگیرید./میزان

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟