دکوراسیون منزل

با منحصربه فردترین خانه های جهان آشنا شوید!

خانه های عجیب همیشه مورد علاقه مهندسین عمران و معماری می باشد و همیشه به دنبال طراحی و دکوراسیون های منحصر به فرد هستند. در این بخش به معرفی عجیب ترین خانه های دنیا پرداخته شده است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، خانه های عجیب همیشه مورد علاقه مهندسین عمران و معماری می باشد و همیشه به دنبال طراحی و دکوراسیون های منحصر به فرد هستند. در این بخش به معرفی عجیب ترین خانه های دنیا پرداخته شده است.

 

خانه های صخره ای کاپادوکیه در ترکیه

کاپادوکیه یکی از اماکن مهم در دوران امپرانوری رم برای گسترش و حفظ بقای مسیحیان بوده است که امروزه به عنوان یکی از جذابیت های توریستی ترکیه شناخته می شود.

مسیحیان برای در امان بودن ازسربازان امپراتوری رم به کاپادوکیه آمدند و شروع به ساختن شهرکهای زیر زمینی در زیر آپادوکیه کردند.

خانه‌ها در آن زمان دارای دو اتاق بوده و ساکنان از سقف به وسیله نردبانهایی چوبی به داخل خانه می‌رفتند و درب ورود به خانه‌ها در سقف قرار دارد.

خانه سنگی فلینت استون، آمریکا

این خانه با الهام از خانواده “فلینت استون” – کارتونی که در دهه 1960 پخش می شد – ساخته شده است.

این خانه جالب و عجیب برای آخرین بار به قیمت 3.5 میلیون دلار خریداری شده است.

از دیگر جذابیت های آن می توان به ویو کوه های بونی، دره سرانو و اقیانوس آرام اشاره کرد.

خانه های چمن ایسلند

خانه های مذکور به عنوان خانه های سنتی ایسلند شناخته می شود و مربوط به زمان وایکینگ ها است.

 سقف سبز این خانه ها نمای بیرونی بسیار جذابی ایجاد کرده است و نور خورشید نمی‌تواند به پوسته برسد و در نتیجه دمای بسیار بالا تاثیری روی آن نمی‌گذارد.

ویلا والس، سوییس

ویلا والس، ویلایی است که به تصویر کشیدن همین مناظر را به عنوان طرح‌مایه و ایده‌ی اولیه خود قرار داده است.

نحوه‌ی دسترسی به ویلا نیز جالب توجه است و برای آن در زمین تونلی به طول ۲۲ متر حفر کرده‌اند که از یک انبار غله‌ی قدیمی چوبی شروع می‌شود و بعد از طی مسافتی نسبتاً طولانی و تاریک در انتها حجمی از نور و زیبایی در انتظار است.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟