اخبار لوازم خانگی

محبوبیت محصولات ال جی الکترونیک در نزد مشتریان آمریکایی

شرکت ال جی الکترونیک به عنوان یکی از پیشگامان صنعت لوازم خانگی و الکترونیکی در بازارهای جهانی شناخته می شود و اخیرا موفق به ثبت افتخاری دیگر در کارنامه خود شده است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش خبرنگار پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، شرکت ال جی الکترونیک به عنوان یکی از پیشگامان صنعت لوازم خانگی و الکترونیکی در بازارهای جهانی شناخته می شود و اخیرا موفق به ثبت افتخاری دیگر در کارنامه خود شده است.

نمایندگی ال جی در امریکا برای دومین سال متمادی به عنوان محبوب ترین برند شناخته شده و محصولات آن مانند یخچال فریزر و لباسشویی جایگاه نخست را به خود اختصاص داد و در واقع محصولات ذکر شده از بیشترین میزان رضایت مندی در میان مشتریان آمریکایی برخوردار هستند.

ویژگی هایی مانند عملکرد فوق العاده، سهولت استفاده و کیفیت در کنار قابلیت اطمینان بودن محصولات ال جی منجر شده تا از سوی جی دی پاور 2018 (J.D. Power) انتخاب شود و جایگاه نخست را به خود اختصاص دهد.

لازم به ذکر است که بخش لوازم خانگی این غول تکنولوژی کره جنوبی از سال 2006 موفق به دریافت جایزه 29 J.D شده است و علاوه بر این، تمامی محصولات خانگی ال جی تحت نظر ستاره انرژی تولید می شوند.

J.D. Power به تحقیق و توسعه و ارزیابی کالاها می پردازد و اطلاعات جامعی در خصوص کیفیت و میزان رضایت مندی محصولات در اختیار مشتریان قرار می دهد.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟