سایر خبرها

دستگاه “ایکس ری” شهرام جزایری را به دام انداخت

معاون سیاسی امنیتی و اجتماعی استاندار آذربایجان غربی گفت: شهرام جزایری در حالی که قصد خروج غیرمجاز از مرز را داشت، در گمرک بازرگان دستگیر شد.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، علیرضا رادفر در گفت و گو با ایسنا افزود: جزایری به همراه چند تبعه افغانی قصد داشت با مخفی شدن در داخل یک کامیون به صورت قاچاقی از مرز ایران به سمت ترکیه خارج شود که توسط دستگاه “ایکس ری” در مرز بازرگان شناسایی و دستگیر شد.

وی خاطرنشان کرد: جزایری پس از دستگیری خود را تبعه افغانستان معرفی کرده بود ولی به هویت خود اعتراف کرده و در حال بازپرسی شدن است.

جزایری ابتدا در سال ۱۳۸۱ بازداشت شد و در اوایل اسفند ۱۳۸۵ در جریان انتقال از زندان برای معرفی برخی اموالش، فرار کرد و سه روز پیش از آغاز سال ۸۶ در عمان مجدداً دستگیر شد. همین اقدامِ او حکم زندانش را دو سال افزایش داد. در نهایت، شهرام جزایری که توانسته بود از اتهام اخلال در نظام اقتصادی کشور تبرئه شود، بعد از ۱۳ سال از زندان آزاد شد.

تحصیل مال از طریق نامشروع، پرداخت رشوه به دفعات و به افراد مختلف، معافیت از سربازی به صورت متقلبانه، اعمال نفوذ برخلاف حق و مقررات قانونی، تصرف غیرمجاز در اموال و وجوه توقیف شده، فرار از زندان و خروج غیرمجاز از کشور، مهمترین اتهامات او بودند.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟