سایر خبرها

چرا کالاهایی که وارداتی و صادراتی نیستند افزایش قیمت دارند؟

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان گفت: شدت تحریم داخلی بیش از تحریم خارجی است و بی ثباتی در بازار مشکلات زیادی برای اقتصاد کشور ایجاد کرده است.

admin | 6 سال قبل

به گزارش پایگاه خبری لوازم خانگی ایران «ال کا ایران»، سیدمهدی طبیب زاده – رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان – در جلسه بررسی نحوه فعال سازی واحدهای صنعتی نیمه فعال و راکد استان، با اشاره به مشکلات واحدهای فعال در این استان، اظهار کرد: شدت تحریم داخلی بیش از تحریم خارجی است و بسیاری از واحدها مشکل دارند.

وی به آشفتگی در بازار کشور اشاره کرد و افزود: بی ثباتی در بازار مشکلات زیادی ایجاد کرده و در برخی موارد کالاهای تولید داخل که نه صادراتی و نه وارداتی بوده، افزایش قیمت زیادی داشته که مشکلاتی را برای فعالان اقتصادی ایجاد کرده است.

طبیب زاده با بیان اینکه بیشتر مشکلات مربوط به بانک، بیمه و مالیات است، تصریح کرد: در صورت تعیین تکلیف بدهی دولت به پیمانکاران، بازار، تامین اجتماعی و حمایت قضایی، می توان به حل بسیاری از مشکلات امیدوار باشیم.

رییس اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی استان کرمان بیان کرد: باید بدهی دولت به پیمانکاران تعیین تکلیف شود و در بحث تهاتر طلب پیمانکار و بدهی مالیاتی، جریمه مالیاتی اخذ نشود.

انتهای پیام/

نظر شما چیست؟